Väntan är jobbig...

Just nu finns det 2 saker som jag längtar till så det gör så ont i magen på mig.
Den ena saken är resa såklart om endast TRE veckor :-D
Och den andra är en hemlis...hehe ;-)

Som sagt...resan börjar närma sig med stoora steg. Och det innebär att jag måste shoppa snart. Till mig & Liam.
Solkrämer, solhattar, kläningar, sandaler till liam, t-shirts till Liam, flytväst som lillen kan bada i, utan att han ska behöva riskera att drunka..*ryser*..Så barnflytväst får de bli. Ja, det är en massa som ska inhandlas.

Måste börja göra en lista på allt vi ska med oss..för det är en massa massa.

Min förskylning är inte nådig. Jisses vilken hosta & nästäppa jag har. Ont gör de.
Huvudet värker...:-(

Som jag misstänkte så är vädret inte de bästa idag, men det är inget som hindrar oss.
Vi ska till folkets park och smälla lite pengar, hehe. Nej, men kul ska vi ha..och mysigt.
Jag sitter bara och väntar på att den där förbaskade posten ska komma, väntar ju på nåt ;-)

Det är verkligen inte lätt att försöka få en 2 åring att äta när han verkligen inte vill..*suck*
Han äter såå dåligt. Vill inte ha frukost...jag får tviiinga i honom de. Och det slutar alltid med tårar..Tycker det är jobbigt, men han måste ju ha mat i sig...
Om man lagar middag åt honom så tar han 2 tuggor, sen säger han "så färdig"..det är jobbigt att varje måltid ska sluta med att man bli ovänner. Men vad ska jag göra? Kan ju inte låta han vinna och säga att han inte behöver äta.
Ja, förhoppningsvis är det bara en fas...

Igår va här folk och kollade på mina änglar. Dom valde den ena röda hanen...Kommer bli så jobbigt att lämna iväg dom :-(

Nej, nu ska jag klå på oss, sen ska vi iväg och tönta oss och ha kul!

Hörs sen! Puss

image173


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det är fantastiskt att du gör så mycket roligt med din son, jag bara undrar hur du har råd med allt ?? Jag har själv inga barn , men har svårt att få det att gå runt i allafall...

2007-05-08 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback