Upp & Ner!

Godmorron!

Vaknade för ca 30 min sen. Skönt att ha en son som är lika sovglad som både mamma & pappa.
Han kröp upp i min säng...mös en stund, klia rygg och kramades.
Nu sitter han och äter frukost i soffan, och tittar på tv, medans jag sitter här och njuter av min lediga dag, som vi snart ska göra lite nytta av.
Tänkte åka till jägersro idag faktiskt. Där finns ett stort utval av affärer och faktiskt rätt mysigt att vandra omkring i industribyn med vagnen. Ska som sagt shoppa lite inför resan. *s*

I lördags va vi på Möllan och drack lite goda drinkar och cider, så gott och mysigt det är att sitta utomhus på en pub och ha trevligt. Även det är lite som en köttmarknad...tyvärr. Vi hann inte sitta ner i 3 min förrän en kille trängde sig in brevid mig. Hej tjejer! Öhh hej? Och så började han berätta en rolig historia för oss, som han sa att hans vänner inte skrattade åt. Jag förstörde allt genom att säga jag redan hört den, även om jag inte gjort de, hehe.
Iaf..sen började han försöka "locka" oss till deras bord genom att säga (vad dom tror) det "magiska" ordet..."Gratis drinkar" Asså, vad e det med killar? Helt sjukt va irriterad man blir. Tror dom kan få tjejer sällskap genom att ge gratis sprit. Visst, det finns säkert de tjejer som är helt töntiga och pinsamma som tackar ja till ett sånt erbjudande. Eller dom som praktiskt taget slänger sig i famnen på killen med helröret..men kom igen tjejer.
Vi drog vidare till KB, som bara är ett så skönt ställe med blandad avslappnade stilar, trevligt folk och blandad musik. Vi hade väldigt trevligt och dansade & fortsatte dricka. Som tur e så hade dom guiness..*mumma*..köpte självklart en sådan. Klockan började bli mkt och vi åkte hem, trött och väääldigt full va jag, hehe.
Det va en trevlig helg!


För över 1 år sedan så köpte jag ett årskort på Forum live i malmö. Använde det flitigt och gillade stället. Men gillar inte riktigt var dom placerat sig. Inte så lätt att hitta pakering och sånt. Därför valde jag att inte fortsätta träna där.
Upptäckte att forum fortsatt dra pengar från mitt konto FAST mitt kort gick ut i nov förra året, som dom sagt  till mig.
Blev paff, och lite arg. Så jag ringde dom precis. Förklarade läget, och då säger dom till mig att jag måste säga upp min avbetalning??!! Eh VA? Blev riiktigt förbannad på denna kille, och när jag blir förbannad så får dom tyvärr inte en syl i vädret. Förklarade för honom, precis som dom sagt åt mig att i nov går ditt kort ut, och därmed får du förnya det! Japp, vilket jag valde att INTE göra. Dom har tagit nästan 3000 spänn från mig...bara rakt ut i intet *poff*
Och arg som ett bi forsätter jag... "jag vill ha kompensation för detta, eller varenda öre tillbax" Ni själ pengar av mig...det är precis det ni gör! När killen äntligen får en syl i vädret så säger han tyst.."du kan få träna hela sommaren...augusti ut".... Mmm fine! Då får du göra ett nytt kort åt mig, för mitt har jag kastat. Ja, det skulle han göra, och jag kan träna hela sommaren där. Rätt okej. Så hela min sem när jag inte befinner mig uppe i lödde, så har jag forum. Undra om där e folk som fortfarande tränar där från min tid där. Mitt ex kanske ;-)
Så jag tänkte börja träna där direkt..kanske redan idag ;-) Vi får se...*s*

Nej, nu ska vi till stan.


"Du är fortfarande den jag älskar"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback