Turkiet - Side!





...blir det för alla glada ting jag ska göra denna månad. Eller ja...i tidig början på nästa månad.

Planeringen är i full gång med allt. Lite jobbigt kan de bli när det inte går den väg man vill.
Men jag får reda på idag om de löser sig lätt, eller om jag får fixa det på annat håll..men det löser sig alltid som ngn en gång sagt.

Liam är hos Alex nu. Han stannade där igår för de blev så sent för mig och han måste få lägga sig när han själv vill. Jag är ledig hela helgen, hade kunnat ha liam, men detta är första gången jag är ledig från barn och jobb samma helg sen 6 månader tillbax, så jag känner att jag verkligen vill ta vara på de och hämta liam på söndag eftermiddag ist. Det va egentligen meningen att jag skulle vara ledig idag, men dom behövde hjälp ikväll och jag är inte den som är den. Sen ska jag möta en vän på Möllan, och sen ska vi ut. Vet dock ej vart än. Vi får se..
Imorgon är det ju Eurovision contest...*Najz*...Ska hem till en vän och titta på den, och sen ska vi nog ut. Även då vet jag inte vart...

Sitter & kolla på en sida där en familj har en massa info om själva Side.
Man kan se typ allt där...och han har gjort kartor och grejjer...skitkul att läsa.
Jag och Camilla har bestämt att grabbarna ska ta Liam och hitta på nåt medans jag och milla sitter och få manikyr, hårförlängning med flärtor (är på tal), massage, ögonbryns plockning...ja allt.
Det är snorbilligt..och ska bli intressant.
Alla väskor, klockor, skor, kläder, parfymer, smink...åhhh sooom jag ska shoppa. :-)
Skiter i om det är kopier eller vad det är....snyggt ändå ;-)

Dessa priser gällde under 2005

Klippning Herr: 40 kr Klippning Dam: 50 krFön och Kamning: 50 krRakning/Massage: 20 kr
Slingor: 200 kr Permanent: 200 kr Hårfärgning: 150 kr Massage 30 min: 70 kr
Manikyr: 40 kr Pedikyr: 60 kr Färgning ögonbryn: 50 kr Färgning ögonfransar: 50 kr
Flätning: 200 krFlätning med pärlor: 300 kr


Kolla vad billigt det är på "Mustafas" salong...*wiie*

Är ni sugna på att köpa med er en väska hem från Turkiet, passa då på när ni ändå är hos Mustafa.


Fejk eller inte? ;-)

Jag som bara ÄLSKAR godis blev glad när jag såg att dom hade en skandinavisk godis affär där...med massor av godis...Hihi...

Endast här hittar du godis direktimporterat från Skandinavien.

 

 

 

  

 



Ja, det ska bli riktigt kul, OCH gott...haha!


Sitter just nu och äter en thailänsk rätt med kyckling och grön curry med citrongräs och jasminris. Gott som bara den. Ska snart ivg och träna, och måste äta minst 1 timme innan träningen. Sen börjar jag jobba kl 16.30, och jag vill träna utan stress....så nu ska jag iväg ;-) Men ha en underbar och kul fredag...

Puss & Kram!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback