Sthlm i mitt hjärta!

Håller på att kolla flygbussarna nu i sthlm.
Lyckas jag byta bort min tid på måndag från jobb, så ska jag ta 08.20 flyget hem. Alla andra är på jobb då ändå, hehe ;-) Vill ju va där så länge jag kan. Kommer ha så kul, och träffa underbara människor...och festa som tusan.
Längtaaar!
Jag har ALLTID älskat sthlm...faktiskt. Ända sen jag va..hmm ja, tror de va typ 94...det året Estonia sjönk iaf.
Pappa skulle köra upp en buss till sthlm, det va på den tiden han körde bussar och lastbilar runt om i världen.
Så iaf, fick jag följa med den dagen, bara för att jag verkligen vill se sthlm för första gången, och för att göra pappa sällskap. Låg på ett säta och läste Kalle Anka (som vanligt, hehe) Det va kallt men mysigt. Somnade gjord ejga såklart och vaknade när vi va i jönköping..roligt sällskap jag va, haha.
Sen höllt jag mig vaken resten av resan. Det började bli ljust och vi va framme i sthlm precis i gryningen, det va helt underbart. Vi stod och tittade ut över sthlm i soluppgången och njöt, och just vid det tillfället kände jag nåt speciellt...och ändå sen dess har jag varit besatt och älskat sthlm.
Och sen har man träffat underbara människor därifrån oxå, och ens vänner som flyttat upp dit..vilket är bra, för då kan man åka upp i stort sett när man vill ;-)
Allsång på skansen....shit alltså. Är beroende av det programmet. Kan inte tänka det om mig själv egentligen, men det är sann fakta. Och jag har bestämt mig att MINST 2 grr ska jag se det i år. Så Josse, eller vem som får se till att gå dit med mig *s*...:-P
Och jag kan faktiskt säga högt....

"Stockholm i mitt hjärta"







Imorgon gäller det!

Har sprungit vår ruset tidigare...med Kamilla.
Detta året blir det med Kamilla igen, fast lite annorlunda.
Denna gången har vi bägge med oss barnvagnar med små troll i :-)
Så ist för att springa, så ska vi Power Walk:a, hehe.
Och barnvagen hjälper en rätt bra, speciellt med en 15 kilos klump i vagnen, haha. *Älska*





Har städat vääääldigt mkt och möblerat idag. Blev så sjukt bra, mkt bättre än jag kunda ana. Speciellt i sovrummet, där blev det bara bäst! Liam gillade det oxå...det märktes på långa håll. Mer plats, bättre lekställen, och mer vuxet än innan, samtidigt han har sin hörna kvar med alla leksaker...
Ska möblera och stöda klart imorgon efter ruset.

Ska upp tidigare imorgon...ska hinna med ett spinningpass kl 08.15...trött lär jag va!
Men skönt ska de bli!


Nej, nu måste jag hoppa i säng känns det som...ska upp tidigt imorgon!
Sucka!


Är årets sommarplåga en bra låt egentligen?
Visst älskar jag skåns rap, men saknar den mega bas och liv i låten som förra årets plåga "Boten Anna" hade...
Men kommer säkerligen lära mig gilla den låten oxå när dom spelat sönder den tillräckligt..

Nepp...Godnatt Sverige!

Puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback