Nedräkning!

Gomorron!

Sitter återigen och väntar på den där förbaskade posten.
Kom inte med posten igår, så vi får hoppas den gör de idag..dom sa senast imorgon, men vafan!

Liam har kräkt hela veckan...som vanligt. Och jag kämpar för att få honom till vårdcentralen, men det är lika svårt som att få en myra att hoppa. Dom är envisa, jobbiga, långa köer och långa väntetider. *Grr*, Men jag tänker inte ge mig!!

Just nu sitter han och tittar på Ice Age inne i rummet med en tallrik yogurt med musli och banan i. Han verkar gilla de, och de mesta har slinkt ner. Haha..just nu sitter han och sjunger, haha..naaaw..mitt hjärta, måste in och pussa snabbt bara....så =)

Det bara måste, måste, måste, måste skeeee!!
Börjar närma sig med stoooora steg!! *s*

Tränade igår...Body Pump, spinning och styrke..det va riktigt skönt att svettas på det sättet :-)
Sen hämtade jag Liam igen hos Alex.
Hem, mös, tittade på tv, sen somnade lillen efter att kräkt och syrran kom upp. Snackade en massa skit och tittade på DH! Trevligt värre..

Oj...sol..det va som tusan.
Har ju regnat och blåst heeeela morgonen. Sol, härligt, då kan man ut och gå en runda med lillen och vovven..MYS!

Börjar jobba kl 16 idag. Kör skift...slutar kl 21, då jag ska hämta mitt troll, och vi ska hem. Sen är jag faktiskt ledig på ons oxå...har varit ledig väldigt mkt denna veckan, och det känns underbart skönt!
Får hoppas det är fint väder imorgon, så man kan hitta på nåt med mitt troll. Sen är det tors och jag jobbar, sen är jag ledig heeeeela helgen. Ja..ni hörde rätt, ledig en helg då jag inte har Liam, det har inte hänt på...Hmmm..åratal typ. Så jag ska passa på att hänga på möllan och lilla torg heeela helgen. Häng på dom som vill ;-)

Skulle faktiskt behövt jobba egentligen, men vad ska man göra? Njuta av ledigheter, ehm JA!

Nej, nu ska vi ut och njuta i solen.



25 dagar kvar!!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Det kan inte vara så enkelt så att han är allergisk mot något?
Både jag och min lillasyster var känsliga som barn och kräktes ofta. Du kanske redan har kollat, men man vet ju aldrig.
Kram

2007-05-08 @ 12:46:44
Postat av: caroline

Det är inte så att det är dina skor du väntar på? Jag har letat överallt efter ett par till mig själv,men finns inte....lucky fuck :)

2007-05-09 @ 08:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback