Nattedax!

Så, nu har alla gått och vi är mätta och belåtna och här e mkt disk åt mig...Tackar! ;-)

Tittade på en gammal goding..."Just freinds", riktigt bra..hittade inte Hook :-(

Städningen blev inte fullbordad idag, men finns imorgon oxå.
Fast hela morgondagen är en stressig dag fmed början kl 8 på morgonen *suck*
Pass, äta, sova middag, jobba, hämta trollet...för att sedan på ons bara ledig..NAJZ!
Har planerat picnic med liam om vädret tillåter..*mys*

Imorgon har jag lite problem med barnvakt. Har ingen lust att åka till lödde redan kl 10.00 för att lämna honom på dagis och sedan ska jag vandra som en fåne i lödde till kl 16...nejtack.
Dcs om jag inte får låna mitt gamla hus för att nanna nårra timmar?
Men det blir såå stressigt eftersom vi ska ta pass kl 09.00 och där brukar vara köer som heter duga.
Jag börjar kl 16.00 och alex slutar kl 17.00...dvs 1 timme utan vakt. Och där finns verkligen ingen i vår släkt som kan ha honom. Och jag tänker inte lämna honom till ngn vän eller så, gillar inte riktigt det där. Det ska vara ngn som står honom nära så han känner sig trygg. Annars får han vara på mitt jobb till kl 17, och så får jag stämpla in först då, men ändå hålla koll på passet. Vill ju hinna med ett spinningpass oxå..åhh. Ja hörrni, inte vet jag. Men allt löser sig som en underbar dam en gång sa till mig.

Faaaaan vad ont jag har i min hals, och har förkylningsblåsa på tungan..*aj*..snyftar! Dom små jäklarna gör faktiskt ont..

Förhoppningsvis ska jag, Alex och Liam till danmarks zoo till helgen, annars tar vi det helgen efter vi kommer tillbax från en underbar resa :-D
Ska bli trevligt att umgås med bara alex och liam igen...det va längesen.
Det är ju trots allt Mamma, Pappa & Barn!



Nu ska jag in och sniffa på mitt troll, ska upp tidigt imorron.

Så Gondatt Sverige!



I would die for you gladly
If I knew it was for real
If I'm true to myself, nobody else can take the place of you
But I've got to move on, tell me what else can I do
Even if it takes a lifetime to get over you
Heaven only knows, I will love again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback