*Huvudvärk*

Spräääängande huvudvärk...*suck*
Igår hade jag så ont så ont, men inga piller hemma. Tänkte att det skulle gå över när jag sovit.
Men vaknade flera ggr inatt av huvudvärken, riktigt ont har jag. Så imorse fick jag frispel och letade igenom hemmet, till min tur hittade jag panodil. Och sitter just nu & väntar på att den ska bara värka.
Man blir ju helt skraj när man har sån här huvudvärk...det är nytt.
Förhoppningsvis ha det med min hemska förskylning och göra.

Hämtade liam igår hos alex. Blev väl inte direkt som jag tänkt mig när det gällde mina planer..utan en annan persons planer gick före...liiite småsur blev jag dock.
Men körde hem med min älskling och träffade morfar. Sen tog vi min cykel och cyklade runt i Vellinge i det mysiga vädret. Liam tycker det är kul. Sen gick vi upp och gjorde mina goda kycklingfilé mackor ;-)
Kvällen närmade sig, filmdax och såsmåningom läggdax.

Sitter och väntar på att jag ska börja jobba. Visseligen börjar jag inte förrän kl 16, men det är så att när man ska jobba kväll så är hela dan förstörd, för man sitter bara och väntar på att klockan ska bli jobbdax.

Tänkte gå ner till mamma och sola lite coh snacka med henne. Får hoppas solen håller i sig.

Faaan jag måste fixa pass till mig & liam. Har fortfarande inte gjort de...börjar bli väääldigt brottåm. I värsta fall får vi ta varsitt tillfälligt pass. Men det ska inte behövas...jag e så slarvig. Måste kolla runt lite var man kan fixa de.

Fick helt plötsligt bråttom...så måste kila...

Hörs sen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lava

Du e saknad tror jag.... Inte hört något på 2 dagar??*skumt*

2007-05-16 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback