*Framtidsplaner*

Jobbt trots man e riktig dålig.
Så e det på bk....blir så arg.
Jag e asså...riktigt dålig..kan knappt stå upp, kan inte köra bil, spyr rätt ofta. Dvs jag mår skit...
Och på bk har vi inte tillräckligt med personal...dessutom är 2 av dom skickad på sem samtidigt...och råkar då den andra vara sjuk, så e det kris. Dvs att jag MÅSTE, har inget val, hoppa in och jobba heeeela hegen. Fre, lör och sön stängning..helt sjukt. Vet inte hur jag ska fixa de, men jag måste som sagt.

Man bara älskar det jobbet mer och mer....eller inte.

Jag har haft en viss sak i tankarna nu ett bra tag, som jag känner jag verkligen skulle vilja bli.
Faktiskt...vissa blev chockade, medans andra kände att "Ja klart du kan bli de, hade kunnat se dig som de utan problem" Och dom komentarerna känns underbar. I sånt här val vill man ha så mkt stöd som helst.
Och jag tror jag bestämt mig. Fast jag måste plugga upp vissa betyg först och det tänker jag göra på distans...absolut inte sluta jobba för att blanda in dessa idioter till CSN igen.
Det blir ca 3 ämnen jag får plugga upp. Sen till nästa sommar så kanske, får vi se om dom vill ha mig. Jag tränar rätt bra och kommer vara mkt större om ca 1 år oxå ;-)
Ja...iaf....det jag vill bli är Polis! Japp...ni hörde rätt....Konstapel Wiren! Haha..nej men seriöst...Det är ngt som jag velat bli sen barnsben, men inget man skryty med direkt för jag har alltid varit en pojkflicka, och när man är lite vill man inte ge dom fler alternativ till att säga de.
Känns skönt när man verkligen har ngt att se fram emot nu...ngt att sträva efter. Inte bara "plugga", utan att plugga till ngt man verkligen ser fram emot..
Ja...kul iaf. =)



Väntar just nu på lite vänner & syrran som ska komma hit på filmkväll och tycka synd om mig.

Nej, nu måste jag fortsätta städa...när man är sjuk så orkar man verkligen inget. Men vafan, om jag ska ta mig till jobb och jobb häcken av sig, så ska jag nog kunna städa lite. Liam hjälper mig så fint så...:-)


Nu e det snart dax för mina bebisar att flytta. Veckan efter jag kommer hem från Turkiet...*snyftar*..
Men samtidigt kan de bli rätt skönt...och billigt, haha. Att föda 6 st katter som äter en ur huset på den dyraste och finaste maten är dyr kostnad vill jag tala om...inte för att tala om hur dyr kattsand är.
Men faan Daisy löper igen....hon skriker och jaaaammaaaaar. Hinner hon amma klart innan hon börjar igen...jobbig katt det där. Har inte råd att kastrera henne nu heller...ska spara varenda öre till resan.
Jaja..allt löser sig...

Nej..måste kila nu...dom kommer snart!


Ps...KUNDE inte låta bli att sätta in denna bilden...asgarvade rätt bra, haha.
"Kvinnliga poliser"..
  Fejk?...Ehm! Haha..


Puss =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med dina framtidsplaner!

Postat av: Anonym

men faan....kunde du inte börja som Personlig tränare istället...jag skulle norpa dig diiirekt! I need work! och en skitbra coach! Du verkar vara det..

2007-05-17 @ 21:53:04
Postat av: Anonym

GRAVID igen kanske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-19 @ 17:54:42
Postat av: Millia

Fan vad den personen som fortsätter lägga anonyma kommentarer är så fucking patetisk! Mogna för helvete. Skriv ut ditt fula namn istället, men då hade du kanske inte vågat skriva en massa idiotiska saker hela tiden.

2007-05-21 @ 10:19:29
URL: http://Millia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback