Förändring!

Gomorrn!

Har jag fått ett "Ja"? Då kommer mitt liv att förändras, och jag kommer genast bli såå mkt lyckligare..*ler*

Som vanligt händer det en massa i mitt liv, att det såklart finns saker jag glömmer.

Skulle egentligen till sthlm idag, men pga vissa saker, som det jag nämde ovan, och pengabrist pga resan jag betalade in som kostade mig 10 000, så blev det svårt.
Så vi sa att vi kunde se om de lyckades nästa helg, med tanke på att jag faktiskt är ledig från jobb då av ngn anledning?! Och det är min barnlediga helg, så jag slipper lämna bort grodan...liam då alltså. Han är min groda!
Men på lördag ska han till Alex....för att DOM vill de. Och då säger alex att han ska ut på nån fest...men varför ska då liam dit överhuvudtaget? Jo, för att hans farfar ville passa honom (som är nere och hälsar på från norrland). Men visst förstår jag de. Men han känner knappt liam, hur ska han kunna klarar av liams mega utbrott om han får ngt?
Ja, han klarar det säkert, men jag som mamma blir lite orolig för liams skull. Jag ska ifs jobba stänging på lördag, vilket egentligen inte va meningen, skulle varit ledig hela helgen, men en vän behövde min hjälp, och hon ställer upp för mig, så klart jag hjälper henne. Så ska lämna Liam hos alex vid 16 tiden. Efter jobb, så blir det utgång för min del, och denna gången är vi hela gänget, vilket ska bli skitkul!

Men det är iaf snart dax för "det där"...och visst kommer de bli en massa problem, men inget som inte går att lösa. :-)

Idag är det kanonväder ute, vad det ser ut som iaf. Sen om det är kallt är en annan femma. Men vi ska iaf ner till mamma och sola i hennes trädgård...där kan liam leka och roa sig med alla leksaker och djuren.

Igår så spände jag mig för min mamma och Ulf för första gången, haha...vilka ögon dom fick. Mamma bara...lääääägg aaaav, camilla bara....det är skitäckligt...och Ulf....det är fult, haha. Aja, det är inget jag blir ledsen av, tvärtom...stolt, för får jag sånna reaktioner, så vet jag att jag blivit stor...tyvärr syns det baar när jag spänner mig.
Och jag själv tyvker självklart inte att det är äckligt, och det vet jag fler som inte gör...*blink* ;-)
Har föressten gått ner ett kilo till...Är sjuuukt glad.
Ända sen jag blev gravid, har jag inte skådat en "femma" på vågen. Soooom jag kämpat....svält bantat, kurer, olika "Tv shop" prylar för flera tusen...Ja, inget har funkat. Givetvis provad jag aldrig "Äta rätt" metoden...dvs va 4-e timme, eftersom jag tänkte de måste vara skit...äter jag så blir jag ju tjock...tänkte jag. Men men...så fel man kan ha. Tränar mkt, och äter rätt så försvann väldigt snabbt denna elaka nr 6, och äntligen skådade jag den sköna 5.an som jag sååå länge trånat efter. Och den verkar vara historia nu...för jag är långt ifrån nr 6 nu och tänker aldrig tillåta mig falla dit. Har faktiskt snyggare kropp nu än innan jag blev gravid...eller nja...nästan iaf ;-)
Och det gör mig glad...vääääldigt glad!

Tränar och står i som vanligt....det är helt underbart att svettas så otroligt mkt och så mkt vikter jag klarar av nuförtiden. Börjar ju bli stark, haha. En dag ska jag kunna klå min pappa, haha. Lav Ya!

Katterna är heeelt underbara.
Har jag folk som är intresserade utav att köpa. Och det känns bra.
Tänker som sagt behålla 2 av de små liven!! =)
Ngn här som är intresserad av den sista?



Varför kämpar du för att få andras bekräftelse, om du nu är så säker på allt du skriver? Underlägset & tragiskt!



Nej, nu ska jag ner och sola...snaaart åker vi...*ihh* :-)
Ska bli heeeeeelt undebart!



image169

Alla 5 sover hos mamma! :-)

image170

Rödtocken!

image171

Sötnosar!

image172

Svartnosen!




=) Vi hörs sen!

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: caroline

Haaj...den ljusa kattungen är helt underbart söt! Jag har själv två stycken kolsvarta.

2007-05-04 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback