Dunka mig gul & blå!

Hade svårt för den låten i början. Men det är ju alltid så att när radion sönderspelar en låt, så kan man inget annat än att börja gilla den..man hör den överallt. Och idag gillar jag den skarpt, hehe. Härlig text...tror vi alla känner igen oss där....;-)

Äter frulle nu. Vaknade faktiskt för 30 min sen *s* Sen kl 16 så börjat ett 90 min spinnigpass, ska bli så jevla skönt!
Därefter ska jag hämta hem min groda. Funderade på att dra dit tidigare så jag och liam ska promenera långt in i skogen och hälsa på grisarna och rådjuren. Finns överallt och dom är sååå söta...nästan så tama att man kan klappa dom. Och eftersom jag är lia stor djurfantast som min son, så gör jag det gärna. Mysigt väder oxå.
Så jag tänkte snart köra..

Asså mina katter är sånna huliganer nu. Galet vad dom förstör och stökar upp här hemma. *sött*
Hittade 4 blommor, 2 vasar på golvet imorse. Och 2 påsar som dom vält ut innehållet på och lekt i. Toalettpapper som ligger över hela golvet sönderivet. Man suckar alltid lika djupt, men det är rätt sött, så man kan såklart inte bli arg.

Ja..snart är det daaaaaax....Ihhh!! :-)

Jag, pappa, syskonen och sjäälvklart Liam ska till danmarks zoo igen. Vi hade skitkul där förra året, och liam älskade att titta på den stora isbjörnen när han tuggade på ett hästhuvud så det knakade i tänderna och skallbenet...*fy faan* Haha. Så nu e han 1 år äldre och fattar mkt mer än förra...

image175

*Älskar dej bejby*


Nu måste jag kila.....ska till mitt hjärta!

Hörs sen. *puss*

Kommentarer
Postat av: =)

Du är riktigt snygg du! Ha en skön semester och akta dig för alla killar du kommer ha efter dig.

2007-05-13 @ 13:56:58
Postat av: Jessica

Tack ska du ha :-) (Ska "kanske" akta mig, haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback