*Dagen D*

Jobbat och stått i hela daaan. Sjukt ont i ryggen har jag haft idag. Vi står ju upp alla timmar vi jobbar utom en fjutta halvtimme. Och har man redan ryggproblem, så blir det inte bättre direkt.

Efter jobb, så hämtade jag mitt kära troll hos akex som hämtat honom på dagis. Han va sjukt trött och somnade direkt i bilen, sov 1 timme. Jag körde till pass polisen för att hämta ut våra pass. Medans en 15 kilos älskling sover i min famn så ska jag hålla väska och få upp kvittona ur plånkan och allt, men det gick skitbra, hehe. Man lär sig att hantera miljoner saker på en gång när man fått barn ;-) By the way så blev passbilderna riktigt bra *s*

Lillen sover för fullt nu, och jag tänkte lägga mig i ett varmt och skönt bad. *mys*

Håller på att tvätta och städa lite nu, så jag slipper gör allt på en gång sen på fredag.
Eftersom jag jobbar hela dan imorgon oxå, så är fredagen väldigt fullspäckad. Ska inhandla det sista till resan, tvätta, städa, packa...ja allt! Samtidigt som det är jobbigt, så är det mysigt..för man vet ju varför man gör de *s*
Ja, snart börjar dagen D att närma sig ;-) Underbaaaaart!

Har satt in en annons på mina älsklingar idag.
*Snyft*..men det måste göras. 6 Katter äter och bajsar och skräpar ner väääldigt mkt...börjar bli lite jobbigt.

Lillasyster ska ÄNTLIGEN börja övningsköra. Det va "fanimaj" på tiden säger jag.
Hon ska bli 22 år. När jag va 17 började jag köra.. Hade längtat många år innan de..och jag sa till mig själv att jag skulle ta mitt körkort den dagen jag blev 18...och rätt hade jag. Kan inte tänka mig ett liv utan körkort...fan va jobbigt. Det roliga är att min pappa är körlärare. Han jobbar på Ericssons trafikskola på Nobeltorget. FAST han är körlärare så måste han ändå gå en utbildning med camilla eftersom han ska privatköra med henne. Men lönt tycker jag...vad ska han lära sig som han redan inte vet?
Jaja, regler här i sveriga kan ibland vara väldigt skumma.
Men skönt för henne att slippa vara så beronende av oss andra med körkort...eller hur syrran?? *s*


Nepp...nu kallar badkaret på mig....Jeeessiiieee...åhh ska bli skönt!


Älskar min underbara söta son!


image180


Ps: Jag äääälskar åska! :-P



Have a nice day/evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback