Backsmell!

Haha!

Sitter just nu och äter min favoritglass "Pepe" från GB, och njuter en iskall festis.
Har en fruktansvärd huvudvärk, och vaknade för ca 2 timmar sen.
Alldeles strax knackar det på dörren, det är då köpare till en av katterna. Och dom ska få välja ut en, helt extasa är dom, väldigt kul.

Igår hade jag väldigt trevligt....va först på mazarin, sen drog vi till Etage...kan säga att där va sjukt mkt mer folk och mkt roligare. Träffade en underbar människa...saknat!
Hände även en kul sak. En tjej kom fram till mig och tog tag om mig och sa att hon läser min blogg osv...
Tyckte de va lite kul, hehe. Att hon kände igen mig...
"Vad kul att du läser min blogg" :-)

Gud vad jag läääängtar! Fick bekräftat igår att de va okej! :-)

Saknar liam enormt mkt nu.
Så jag ska faktisk åka o hämta honom snart..fast det är alex vecka. Men jag e ledig imorgon oxå och börjar inte förrän kl 16 på tis, så det är lugnt.
Imorgon ska jag ta med liam till Folkets Park..det kanske inte ska bli det absolut bästa vädret, men kul kommer de bli ändå..speciellt för Liam =)


Nej, nu börjar kl närma sig 15 över...då kommer dom!

Vi hörs sen! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroliiin

det var jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback