Älskade Katter!

Drack, hade trevligt, såg svenska akademien, som jag verkligen gillar starkt. Visste inte som spelade, så kan säga jag blev rätt glad.
Mer detaljer avslöjar jag inte, men kul hade jag ;-)

Fick en förfrågan...om man firar valborg i min ålder?! Hmm..jag ska bli 25 år inte 45 år.
Tror du alla 40 000 studenter i Lund i går som satt i parken och söp skallarna av sig är under 25?
Vi alla kan fira valborg, det hanldar bara om hur man festar. Hade jag hängt på tivolit i vellinge och supit mig redlöst full och spytt i buskarna medans min vän håller mitt hår, så hade jag förstått din komentar!

Är rätt bakfull idag faktiskt...så måste äta lite "du e så fin"...med andra ord..."Ibumetin", haha.
För idag är det städ dag...då menar jag verkligen skubba alla hörn och kanter...usch..orka!
Men kan ju säga att det behövs!

Mina katter är såååå underbara alltså...dom har blivit så stora och vilda nu. Springer omkring snabbt som fassen, jagar varann, slåss, leker, busar, klättrar i gardinerna, välter ner krukor, rivs, pussas, kelar, äter, skiter (alla är rumsrena..glad)....ja dom e perfekta, och alla har varsin personlighet. Men jag har verkligen fallit för var och en, och känner att jag aldrig kommer kunna släppa iväg dom. Men har ju inget val..:-( Kan inte ha 6 katter hemma. Dom blir ju större och tar mer plats. Men jag är såååå inne på att behålla 2 av dom små. Så dom alltid har en lekamrat och får de bra här. Den ena är ju redan klar...han med fötterna...sen så är det antingen den svarta eller den vita.....men vill oxå ha den röda och den svart/vita, haha...åhhh kan inte bestämma mig...jobbiiiiit!
Älskar dom alla så fruktansvärt mkt....


image164

image165

image166

image167

image168


Inte så bra bilder, men lite ser ni iaf!

Måste kila nu...ska hämta min bil som helt plötsligt fått för sig att funka!

=)


Puss!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du...
jag är så inne på att ha en röd katt. när släpper du dem och så?
hihi. kan inte du maila mig så berättar jag mer... kom nämligen in här utav en slump idag!

2007-05-01 @ 13:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback