Allmänt skoj!

Vilken jävla dag på jobbet...*puh*
Var kommer alla människor från?
Hur kan så otroligt många vilja ha hamburgare?
Började jobba kl 08 imorse. Kl 15.00 fick jag lunch...och slutade kl 16. Jag va så yr och hade ont i ryggen så jag va tvungen att lämna dom andra ensamma för 15 min. Sen på det igen. Jobbade över 30 min, sen orkade jag inte mer.
Heeelt galet, ont i ryggen har jag.
Körde till min föredetta svärmor där Alex och mitt hjärta befann sig...dessvärre sov trollet. Lämnade hans medicin och snackade lite med alex. Sen stack jag.

Hem, slänger mig i min soffa, och längtar tills det sköna badet jag ska ta.

Sen vid 21 tiden så ska vi till möllan och dricka gott. Sedan för att dra vidare till KB...fan vad kul det ska bli.
:-)

Börjar jobba kl 12 imorgon, så det ska nog inte vara ngn större fara ;-)

Har inskattaf ett nytt träningslinnefrån better bodies...riktigt fint. En underbar ljusgrön färg.
Har nästan bara träningskläder från det märket. lite väl dyrt är det, men bra och skitsnygga grejjer.
Här e lite av vad jag har från dom.

Det rosa är såklart det jag har ;-)
Sitter skitsnyggt, och har en väldigt låg rygg, så man kan se alla muskler man har på ryggen osv...;-)



Även här har jag det rosa...(älskar rosa)...och ni ska bara skåda ryggen på detta linne..*älska*



Det svarta har jag. Riktigt skönt att ha på sig och svalkar väldigt bra när man svettas som en gris *s*

Det gröna linnet jag skaffat är så pass nytt att det inte kommit in på nätet än..men gud vad snyggt det är.

Låt bilden tala för sig själv....helt underbara!


Skitsnygga och framförallt sköna. Dock lite mkt "häng" där bak bara.


Dom vita har jag. Kanon byxor!!


Som sagt, ett kanonmärke med kanonkläder!



Fick även tag på en jättesöt bikini från H&M "Kylie", satt som gjutet på mig.
Har ju redan en bikini/badräkt som jag bara längtar att få använda. Även den sitter som smör i solen på mig. Men det är alltid kul att variera när man kommer leva på stranden hela sommaren *s*
image176..ps...sitter "faktiskt" snyggare på mig, kan jag själv diva till mig.


Men gud asså. Idag är det bara EN vecka kvar tills vi sitter på planet och myser och längtar till värmen.
Längtar mkt för Liams skull oxå, han kommer älska de!
Jag bara tjatar och tjatar om resan, men ni hajjar varför va?...*Muha*


Nej, nu tänkte jag köra ytterliggare 200 situps. Försker dela upp dom under hela dagen. 200 åt gången så många ggr jag hinner och orkar. Tycker det räcker och blir över. Finns ingen anledningar att göra fler..går nog inte snabbare för de faktskt. Bara man gör på rätt sätt, så blir magen bra och fin. Det börjar blir så platt och fin tycker jag...får ju inte glömma att jag varit gravid..stooor va jag. Och gick över 3 veckor..*isch*..Hehe.
Åhh vill bli gravid igen!! Men tids nog....tids nog ;-)

Nepp..nu väntar badet...ska bli skööönt!

Sen e det fest!!





Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback