2 veckor kvar..

Jaåå..imorgon är de ENDAST 2 veckor kvar..*ihh*..Najz!
Längtan är enorm för oss alla..inkl Liam. Fast han vill hellre åka "Heliplopper", haha...Helikopter med andra ord. Min sötnos! =)
Så när lönen anlänt är de dax för shopping..sommarskor till trollet, och som sagt en massa vita t-shirts. Han får inte går barärmad där, inte en chans.
Och viktigt är oxå en sån här barnflytväst så han kan bada och leka i sitt älskade vatten utan det finns risker för saker jag inte ens vill nämna.
Finns en hel del att välja på..


 
Sen finns de den vanliga oxå..men där finns mkt för barn. Så det blir väl att dra in på babyland eller nåt.
=)

Idag är det jobb som gäller såklart. Sitter här och har en enorm yrsel...fattar inte varför?! Hatar att ha yrsel.
Och visst, dom behöver ngn som kan köra skift hela helgen..vassego här har ni mig. Självklart kommer jag göra mitt bästa och verkligen försöka jobba, men denna yrsel är jobbig....väääldigt jobbig.




Bra syn för att bli polis?
Ja självklart måste man kunna se...
Men nu e det såhär att mer än 80% av svenska folket har nåt fel med sin syn, tror du att dessa 20% är våra poliser? Det finns en bra lösning för oss med dålig syn...det kallas för Linser. Och linser är godkänt...självklart får man inte ha glasögon, därför uppfann dom linserna..så nu vet du det!



Nej, nu måste jag leka med trollet så gott jag kan, sen blir det duschen, smink & stryka jobbekläderna.

Hörs sen!

Puss *s*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har med att göra vilket synfel du har ...

2007-05-18 @ 23:02:11
Postat av: Emelie

hejhej , spanar ofta i din blogg faktiskt !! Den är mysig att läsa :) skulle bara rekomendera Flytvästarna med dom höga kragarna . Dom vann i förra årets säkerhetstest :) Ett tips bara ! Ha en skön semster . MVH Emelie ( 2 barns mamma )

2007-05-21 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback