Wiie...kolla ut!

Vår, vår och åter vår...

Jatack..du e så vääälkommen så!

Idag har jag planer...megaplaner som jag skrev igår.

Vi har nyss ätit frukost, och ska strax klä på oss och gå en längre runda med Abby. Mys.
Efter det så ska jag ta bilen, köra en runda inom stan, pildammamparken och mata ankorna med lillen.
Ha en liten picnic...och mysa i solen :-)

Ska höra med pappa om han vill hänga på...
Emely vill det iaf...(lillasyster)
Så nu måste jag ner och köpa bröd eller fågelmat...vi får se.
Mysigt ska de bli iaf.

Sen som sagt är det fest & god mat....ingen träning idag :-( Men imorgon så blir der hårdträning.=)

Nej, nu ska vi göra vid oss...*s*

"Jag e så lycklig att jag fann dig"...


En låt....som jag fick av jonas igår...som berör mig på ett sätt som är galet.
Jag vet att jag e beroende att sånna låtar som påminner mig om tiden med alex, men som säkert många inte vet, så sitter ärren djupare än vad dom tror...mkt djupare. Och så fort jag hör en låt om sånt som jag råkade ut för, så svider det och gör ont..så jag måste få öppana mig...här eller för vänner..spelar ingen roll. Faktiskt så känns det som han gjort denna låt rakt till mig...rakt in i mitt hjärta...

Läs texten, och hör låten....det är en vääääldiggt bra låt...


Well she was precious like a flower
She grew wild, wild but innocent
A perfect prayer in a desperate hour
She was everything beautiful and different
Stupid boy... you can't fence that in
Stupid boy... it's like holdin' back the wind.


She laid her heart and soul right in your hands
And you stole her every dream and you crushed her plans
She never even knew she had a choice
And that's what happens when the only voice
She hears is telling her she can't
Stupid boy
Stupid boy


So what made you think you could take a life
And just push it, push it around
I guess to build yourself up so high
You had to take her and break her down
Well...


She laid her heart and soul right in your hands
And you stole her every dream and you crushed her plans
She never even knew she had a choice
And that's what happens when the only voice
She hears is telling her she can't
Stupid boy
Stupid boy


You stupid boy
You always had to be right
And now you lost the only thing that ever made you feel alive


She laid her heart and soul right in your hands
And you stole her every dream and you crushed her plans
She never even knew she had a choice
And that's what happens when the only voice
She hears is telling her she can't
Stupid boy
Stupid boy


You stupid boy
Oh, I?m the same old, same old stupid boy

It took a while for her to figure out
She could run
And when she did
She was long gone, long gone..


Precis det han sjunger, va mitt liv!

Men idag är det annorlunda...idag vet jag allt det jag inte visste då..idag vet jag att det bara va han som tryckte ner mig för att själv må bra, han är en sån människa. Idag VET jag att jag kan...



Nej, nu måste jag klä på mig...ankorna är hungriga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback