Tidsfördrivning!

E ju redan klar...Plattat håret, sminkat mig, valt kläder, både till mig & Abby.

Hon ska ju faktidskt med :-D

Vi ska sitta längs bak i kyrkan (ifall där e ngn allergiker), hon ska dock va i sin underbart fina väska ;-)
Det kommer gå så bra så.
Sen så när vi anläder dit vi nu ska för lite käk och prat, så kan jag tänka mig hur lite sisådär smårädd hon kommer bli när alla 100 ska klappa henne och så...sååå vi får se om jag bara ska låta henne få gömma sig i sin väska.

Har varit hemma hela helgen..ingen fest alls. Bara myst med abby och tv...rätt mysigt faktiskt. Kände jag behövde de. Är lite trött med tanke på hur mkt jag tränar och jobbar.
Har börjat köra dubbelpass nu.
Som i går te.x körde jag först Power spinning som bara den, sen direkt efter va det Body pump....så sjuuukt härligt.
Älskar Body Pump...jag kör det ca 4 ggr i veckan utöver spinningen, och styrketräningen, så jag kan erkänna att de blivit ett beroende. Men tycker det är sjukt kul..och jag märker resultaten enormt mkt när det gäller mina muskler.
Och mer ska de bli ;-)

Johanna påpekade igår hur smal hon tycker jag blivit...tyvärr ser jag inte de sjäv i speglen, utan bara på vågen, men vågen har börjat "bråka" med mig. Genom att visa nästan ett helt kilo mer än det brukar. Och eftersom jag är så besatt utav vågen så blir jag lite nere. Thomas (som jobbar på kraftverket) sa till mig att inte bry mig om den där jävla vågen. Allt handlar om hur mkt vätska jag har i kroppen, hur mkt mina muskler utvecklas...osv osv osv...jag förstår vad han säger när jag lyssnar, men så fort jag ställer mig på vågen igen så tror jag att jag blivit större igen...fettmässigt. Och det är rövjobbigt!!

Ingen träning idag dock...hinner ej. Men hela nästa vecka är det passbokade varje dag...3 avf dom dubbelpass....ska bli riiiktigt skönt *s*

Nej...nu ska jag kila ner till mamma!


"Till dig som skrev på min mail om lunar ang medicinen, jag ska svara så fort jag kan på de, bara vatt lite mkt nu=)"



Ha en underbara "vårig" söndag...

Pusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback