Stackarn...

Hennes fot ser inte ut att bli bättre...tvärtom..*gråter*..

Den är så stor, så stor och helt sumpig, blå/svart...den håller nog på att ruttna...faktiskt.
Imorgon ska jag in till vet med henne och be dom undersöka det lilla livet.
Jag tänker dock inte avliva henne för om hon blir av med sin fot...inte en chans, det ska värre till för de.
Och nej jag tänker inte på mig själv i det läget...klart att hon ska få en chans här i livet... Det finns många ka,tter som lever utan bakben och fötter som klarar de galant...fast dom då kanske levt med ben tidigare, vilket hon inte kommer göra. Hon ska inte bli utekatt eller så, utan jag tänker såklart behålla henne och här får hon, mat, trygghet och enormt mkt kärlek... Jag menar...ni avlivar väl inte en människa som föds med ett ben eller så?..Nej precis.

Så jag måste till vet snart, ifall det kan sprida sig om det är kallbrand eller blodförgiftning, ja man vet aldrig..:-(

Tänkte ta en bild ikväll och sätta in så ni får se vad jag menar.
Men just nu har jag inte tid, håller på att baka äpplekaka till mig och min prins..men vaniljvisp..*mumma* :-D
Sen så har jag hyrt en massa filmer..ska sitta uppe ett tag inatt...för jag e ledig imorgon, så det ska bli skönt att slippa "stressa" till sängs.
Imorgon har jag en full dag..men trevlig dag.
Ska till Vårdcentralen med min kräkandes och hostande son, ska till vet med lilla kissen, ska till lödde och fixa i alex trädgård (min), köpte jord och blommor idag, och en massa smått och gott idag. 
Sen vid 16 ska jag till optikern...och fixa linser. Ska då även shoppa ett par nya solbrillor..*najz*..
Seen ska jag hämta kläder jag köpt till liam...ska säga att det är en heeel ny garderob..sjukt mkt kläder. *Skönt*
Idag köpte jag en ny jacka till honom, och 3 par nya vårskor. Ett par skitsnygga sneakers, ett par gymnatikskor och ett par converce med döskallar på...aaascoola :-D
Sen handlade vi lite annat skoj.

Nej nu börjar det lukta bränt, haha.

Ska avnjuta min goa paj nu...

Hörs sen... Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback