Sjuker..:-(

Sjuk.....trevligt...neej!


I fredags på slagt hade jag väldigt kul, och där va väldigt mkt folk...himla kul som sagt. Himlen & Helvete va temat på denna piccaboo fest. Givetvis så va där bara en massa halvnakna tjejer som dansade utklädda, där dom antingen visade halva röven eller halva brösten. Visst jag har inget emot sånt..inte alls, men eftersom där finns minst lika mkt tjejer ute som vill roa sig så borde dom fan oxå låta oss få ha nåt att titta på. Har jag fel? Varför e det bara killarnas behov som ska tillfredställas? Alltid e de så.. Så skärp er nu, och gör det lite jämställt, så vi singeltjejer (även upptagna) oxå ska få oss ett gott skratt och nåt fint att titta på. Och måste faktiskt tillägga att nästa gång kan dom iaf välja tjejer som kan dansa...dom såg ut som några uppstoppade kameler med ryggskott!

Efter några timmars hårt dansande, så började jag känna mig konstig. Kände igen känslan den dagen jag va på Lasse stefans, och blev dålig. Kände att jag verkligen behövde spy, men efter några tuffa försök att låta bli,och häftigare andning, så gick det över. Fick hålla på så ett par ggr..sjukt jobbigt va de. När kl va 4 nåt så ville jag hem, för då började de bli jobbigt. Tänkte kanske att det va magen som va tom. Så jag köpte en hotdog utanför...världens äckligaste och segaste korv jag nånsin ätit...*örk*..tacka vet jag Orvas korvar ;-)
Väl hemma vid strax över 5 började jag må lite bättre. La mig i sängen och somnade bums.
Skulle upp kl 9 igen, för mitt spinningpass (schlager) började 10.30..och det skulle ju vara i 90 min. Kom 7 min innan passet började.. Tomas (den killen som jobbar där, som jag snackat rätt mkt om) jobbade denna dag, och när jag skulle registrera mig, så la han fram en nyckel till mig. Jag tittade förvånat på honom?! Nycklen gick till ett av deras skåp...så jag gick dit och öppnade de, och i där låg en påse från reebook...ahh då kom jag på. Han hade ju frågat om min skostorlek. Heeeelt galet...Öppnade de och i där låg ett par skiiitsnygga spinningskor...*ahh*..shit vad glad jag blev!!! Ja, ni tycker väl detta är lika skumt som mig själv...varför en helt vanlig kille som jobbar där ger mig en massa saker..men jag e inte dum, fattar såklart att han är väääldigt intresserad utav mig. Det känns lite jobbigt..faktiskt. Men han e sjuuukt trevlig...ngt äldre än mig bara. Han e verkligen inte snygg på nåt sätt...men som jag återigen sa...sjukt trevlig.  Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga..men blev ästan tårögd...och gav honom världens kram, och tackade så mkt jag kunde/hann den dagen, för jag hade väldigt brottom. Väl inne på spinningen började jag må mkt sämre. Tänkte att jag va dum som kom hit idag. Men jag tykte det skulle bli så kul. Så efter några kämpade att inte kräka så satt jag ner hela passet..cyklade så mkt jag kunde...men fy fan vad jag mådde. Sen kom jag till jobb. Spydde heeeela tiden. Mådde så fruktanvsärt...men fick kämpa mig igenom 4 timmar på jobb, tills min ersättare kom...tack louise. Kom hem..efter 4,5 långa mil...slängde mig i sängen och somnade bums. Hoppades på att det skulle gå över eftersom vi skulle ut, och just idag skulle en speciell vän med som inte varit ute på länge. Så jag kämpade, kämpade för att må bättre. Åt piller, badade, åt godis, socker..ja allt, men det ble bara värre och värre...*sucka*..va så tråkigt att bgehöva meddela att jag inte skulle med...och förstöra för andra och deras kväll. Men hade inget val...mådde som jag gjorde. Låg ner i soffan med min älskade Abby, och tittade på sing a long, och extra extra...Måns är min favorit...så söööt :-) Sen va jag heeelt slut och mådde ännu sämre. Så efter flera försök att resa på röven så hamnade jag tillslut i sängen.. Och direkt efter så spyr jag som faaaaaan.....hela tiden...fy fan!! Men efteråt kändes det mkt bättre i magen...och jag kunde somna gott...och sov ovanligt gott och länge.. Kan såklart inte jobba 12-21 idag så louise tog mitt pass idag oxå...så jag kan få vila upp mig.

Nu sitter jag och väntar på min prins som snart kommer..vid 13 tiden kommer han hit. Då ska jag ut och gå en runda med honom och Abby, så jag kan få lite luft. Och ska även äta nåt..magen är heeelt tom..
Pappa ska väl med en runda. Han e inte heller så kry..

Ja...annars har det väl inte hänt så mkt...
Bara längtar enormt tills det är dags för daisy att föda. Ungarna är så vilda så..hehe.
Och smalare blir hon dock inte..;-)

Nej nu ska jag städa och sätta in i diskmaksinen så man får lite iordning till min drömprins kommer...han är rätt duktig på att stöka upp, hehe. Åhhh...kan ni tänka er hur mkt jag längtar tills jag ser honom...och den kramen man får av honom man träffar honom...han pringer rakt in i ens armar och säger heej mamma...och kramas länge gör vi...känna hans underbara doft....shit..det är obeskrvligt....helt galet......Älskar honom nåt så fruktansvärtttt.....!!


Ps. Ska handla påskris och fjädrar idag...kanske t.om påskgardiner...det behövs ju :-P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback