Så bra, så bra!

Jupp.

Här går det alldeles prima med lilla Abbygale..."Abby".

Hon är såå duktigt när det gäler att kissa och bajsa på gräsmatan, men visst händer det olycker inne oxå.

Vi alla älskar henne så.

Ska skriva ett längre inlägg så fort jag hinner, men jag har fullt upp nu när jag e småbarns mamma igen ;-)

Håller på att göra mig fin nu....ska på dop idag...min kusin (L)

Kolla ut.....SOOOOL & helt underbart väder. Ja..det är ju vår i kalendern nu, så nu börjar livet nalkas på nytt.

UNDERBART!

Ser framför mig...långa dagar i pildammsparken med syster och nån vän och lilleman...sola, äta glass, kolla på blommor, njuta av värmen....*åhh*...=)

Nepp..ska kela med Abby nu...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback