Pildammsdag...

Det va riktigt mysigt, förutom attvi höllt på att blåsa iväg.

Det va jag, Liam, Emely, Timon & Abby...

Vi satte oss i den hålan där dom splear teater...där va lä, och lagom varmt. Vi åt glass och solade lite.
Så många som ville klappa och pussa på Abby..haha stackars timon =)

(sitter just nu och kliar på ett mygbett, hehe)


160766-109

Älskar dig...

160766-108

Här har vi 1 par som inte ville va med på bild :-D

160766-106

Min sötnos..

160766-105

Jag & lillsyrran...

160766-104

Ja, som sagt..det va en mysig liten utflykt.
Bestämde mig för att om de är fint väder imorgon, så ska jag dit och springa i backarna i nån timme...innan kvällsträningen. Det är sååå sjukt skönt att springa...riktigt skönt.
Tänkte anmäla mig till Majruset i år igen...tror dock att det blir betydligt bättre resultat än förr..även om det inte varit fy skam. Ska höra med Kamilla om hon vill va med.....vill du de? ;-)

Liam sover middag nu...han va så trött efter utflykten.
Sen vid 16 så börjar Ulfs kalas...ska bli gott med mammas mat..inte ofta man äter hemma. Träffa alla släktingar igen...alla syskon och pojkvänner samlade. Min lilla kusin...ska busa med honom hela kvällen, hehe. Såå tjock han blivit...*s*...
Ja, det ska bli trevligt.


Får väl börja så smått att göra vid mig, så det slipper bli så stressigt, när man klä upp liam. Håret är det svårate på honom, för han har fått mammas hår. Fint, och tunnt, och väldigt flygit...Så det krävs mkt vax där. Alex har sjuuuukt tjockt hår...och väldigt fint hår..................som är härligt att lukta på och köra handen genom...nej nu fick jag ont i magen....hoppar över den biten.

Pappa är på väg upp och ska hämta nycklarna till min bil, och sätta grejjerna på plats...*ler*


Så nu ska jag gå och välja outfit...

Ps: Hoppas ni laddat ner låten med Keith Urban som jag skrev om....en underbart bra låt...älskar den sortens musik....

Puss

Kommentarer
Postat av: Kamilla

KLART... men det blir någ inte så mycket springade för mig har typ ingen kondis =)... Det är snart sista anmälningsdagen ju ... kram

Postat av: Kamilla

nu har jag anmält mig på nätet =)

2007-03-24 @ 16:38:05
URL: http://agilla83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback