Öron & Träning!

Mitt lilla troll har fått väldigt ont i sina öron..speciellt vänster.

Alex har haft honom förra veckan, och då nämnde han att han fått ont i sina öron, spytt och haft feber.
Och som tur e så fick jag honom igår, så idag ska vi till vårdcentralen kl 10.45 och kolla mitt troll.

Ända sen han va "liten" har han haft stora problem med sina små öron. Han har haft det jobbigt, men dubbel öroninflamation, fått pencillin som inte hjälpt, utan behövt starkare saker för att få bort det..och ÄVEN då försvann inte allt, utan vi skulle hålla koll.
Det va en jobbig period för honom...

Nu har han iaf fått tillbax de...känner igen symptomen, och denna gången kan han ju själv berätta var han har ont.
Hög feber....väääldigt hög feber, kräkningar och ont i sina öron...Japp, det känner vi alla mammor igen!

Så nu hoppas vi det hjälper direkt med den första medicinen han får.


För övrigt är jag ledig idag. Så hans pappa ska komma hit och vara hos honom de 2 ½ timme jag är borta för träningen.
Kl 17 börjar Body Pump, sen kl 18 börjart spinningen, och efter de ska jag sola, sen hem till min prins med lite gottgott. Härligt ska de bli...


Ska klä på liam och sånt nu, sen till doktorn.

Efter de ska han sova middag och jag ska äta frukost/lunch...en riktigt god kyckligsallad från Mimmas i Vellinge.
Och nåt GI eller grovt bröd så man får liite energi i sig till den hårda träningen. :-)

Helt sjukt vad jag har blivit nåtav en "träningsnarkoman"..jag måste tagga ner på de. För jag vet med mig, att så mkt & ofta jag tränar så blir det inte samma effekt på musklerna som det blivit annars. Men jag tycker det är så kul, och trivs på gymmet. Jag började så bra där ett tag med armar, ben, ledig...men tyckte inte om att vara hemma från träningen när jag ändå hade tid och träna.

Såhär ser min träningsvecka ut, och jag skojjar inte.


Måndag - 17,00 Body pump
                  18,00 Spinning
                   Mage & sola.

Tisdag - 17.00 Spinning
                18.00 Spinning
                19.00 Box 
                Mage

Onsdag - 08.15 Spinning
                  Mage & sola


Torsdag - 08.15 Body Pump
                  Mage


Fredag - 16.30 Body Pump
                17.30 Power Spining
                 Mage & sola


Lördag - 10.15 Box
                 11.15 Body Pump
                 Mage

Söndag - 16.00 Body Pump
                  17.00 Spinning
                  Mage & sola.



Japp..som ni ser. Jag vet att jag måste lugna ner mig...vi får se nästa vecka.

*Puh*...


Nej..nu måste jag köra....hörs snart igen!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback