Namn?

Fick ett förslag på Hope...satt faktiskt och tänkte på det imorse, men som sagt..det är nog mer ett flicknamn ;-)

Det gick bra hos vet. Abby fick sin spruta, och det va ju inte utan ett vrål, haha..hon e så pipig :-)
Dom kollade och undersökte lillen...tryckte hål med skapeller och grejjer. Sedan sprutade dom nån blå antibiotika på hans fot, och gav honom en spruta.
Sen fick jag recept med mig hem, och ska ge honom 2 ggr om dagen.
Dem sa att det finns en risk att foten åker av, men det är ingen fara, för dom klarar sig galant med sitt handikapp. Kändes skönt att höra att dom va så possitiva....så allt hopp är inte borta om hans överlevnad..tvärtom.
Fick väldigt många pussar av honom :-D

Va i pildammarna idag....riiiktigt skönt. Varmt va det oxå.. Så man e brun och fin. Gick omkring i min nya rosa nike linne och mina nya byxor...solbrillor och uppsatt fint hår. Kände mig faktiskt sjukt snygg. Haha..
Promenerade längs vägen för där va mest sol, och riktigt varmt. Har nog inte fått så mjånga blickar på mig på evigheter..*s*...Skryter inte eller så, men de kändes kul på nåt sätt. Sen när jag sprang i backarna, så va där en massa folk....många killar..haha..hrmm. Och tro det eller ej, men på dess 2 timmar stannade 3 st killar mig, och började prata, och 2 av dom bjöd ut mig, hahaha. Jag visste inte vad jag skulle säga. E av dom fick mitt nr...jaaa..man måste ju våga chansa eller hur ;-) Så han skulle höra av sig ikväll efter jag slutat jobba. Sjuuukt söt va han oxå...lång, mörkhårig, fin kropp, brun, underbara ögon..skitsnygg frisyr...*suckta* nej förlåt..:-)


Nu ska jag dra till Lödde....köra runt lite med min "fina" bil, och lyssna  på musik i det underbara vädret...
Sen ikväll får vi allt se vad som händer och fötter.

Ha en underbar vårdag...

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback