Mot segern ska vi gå...

...det ska ingen jävel ändra på!

MFF!!



Snart smäller det! Den 16.e april...*ihh*..ska bli så sjukt jävla underbart kul!
På fredag släpper dom biljetterna till skåne derbyt...HIF...ahh. skit vilket tryck det kommer bli.
Jag & en vän ska stå och köa tidigt..vi har 9 biljetter än så länge att köpa. *s*

Vår = Fotboll!


För övrig kommer snart Josse ner från sthlm..fest, fest och fest!
Sen veckan efter påsk, så är det jag som ska upp...lovely! Längtar som bara den!


Igår kl exakt 21.05..5 min efter jag slutat, så ringer mob. Det är den killen jag träffade i parken. Han känner nog inte till den där 3 dagars reglen, hehe. Men han va riktigt trevlig...för att inte prata om söt! :-) Det sjuka är att han hette Alexander...äsch tänkte jag. Visserligen älskar jag det namnet...men har redan haft 2 Alexander innan, och den ena va inget att hänga i julgranen. Sen heter min son Alexander i 2.a namn...hehe jaja..sånt e livet.
Vi bestämde att vi skulle träffas i veckan..blir nog imorgon efter jobb.. Spännade faktiskt!
Fortsättning följer.....

Äter frulle nu....precis tagit en skön dusch....sen ska jag ner och klippa mig. Även de ska bli spännande...för jag ingen aning hur jag vill ha de..men snyggt ska de bli! Janne salongen är väldigt duktiga!

Sen efter de ska jag och Kamilla till parken och promenera...mysigt..och efter det blir det hårdträning för mig.

Så vi hörs ikväll..:-P

Ps: Har lite aning om namn till min lille kämpe...men mer om de sen!

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback