Morrn morrn!

Sitter här nu och käkar frulle. En grov macka med en lätt risi frutti...*mumma*..

Är uppe före Liam idag..vaknade av en massa sms imorse, så jag kunde ej somna om.
Så Abby följde med mig ut på en runda, väl hemma va de precis som abby protesterade, och sprang raka vägen in i min säng o la sig...med lite hjälp då ;-)
Så först nu hör jag hur min prins knorrar där inne..dvs han håller på att vakna.
Det här knorrljudet han har gjort från sig sen han föddes....(rätt ljudligt är det), det berättade BM för mig att så lät det i min mage, och att han har tagit med det trygga ljudet ut i världen. Hehe..som jag garvade när jag tänkte på de....det måste knorrat ordentligt med tanke på min dåliga mage...*s*....sötnos! =)

Undra bara när det går över....jag menar...han kan ju inte ligga i 18 års åldern med sin flickvän och knorra, hahaha!!

Tids nog....tycker det är charmigt & tryggt att höra...medans mostrar och andra kan tycka det är ett jobbigt ljud..dom är inte vana!


Igår löste de ju sig med träningen.
Det ska de göra idag oxå...
Är ju hemma från jobbet idag...mest för att liam e sjuker :-(
Jobbigt att förlora så mkt pengar...men vad ska man göra?
Sååå om jag inte får tag på en bil idag så ska jag faktiskt hyra en bil i 2 dagar, så jag kommer till jobb/träningen resten av dagarna jag jobbar denna veckan. Det är viktigt med bil, så kosta får det ju göra. :-(


Igår åt jag nåt gott till middag..Lasange med spenat isf för kött. Det va riktigt gott faktiskt :-) Pröva det!



Nu har jag ÄNTLIGEN bestämt mig för nåt....på riktigt! Hade "bestämt" mig förr, men bangade ur i sista sekund. Men denna gången ska jag genomföra de, vet att jag kommer må bättre efter det är gjort...och det är ju för mååååånga år framöver! =) Längtar så att magen spricker! *s*


Camilla är oxå ledig idag...så vi ska hitta på nåt idag. Liam har inte feber längre...NU iaf. Kan ju komma närsom igen. Han får ju stolpiller 2 ggr om dagen, och sen äter han sin "äckliga" pencillin, och är sååå duktig med att ta de. *Älskar dig mini*

Nej nu måste jag planera dagen!


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback