Morrn morrn :-)

Fint väder som vanligt.

Ringde vet imorse. Kl 13.30 ska jag dot med både hund och katt... Hon va riktigt trevlig och berättade för mig att katter lär sig leva med sina handikapp på ett otroligt sätt och allt det där.
Så Abby ska få vacciantion, och katten antibiotika...katten säger jag. Måste hitta ett namn...ett BRA namn. Kanske ni kan hjälpa? En hankatt som hade en hemsk start på livet...måste väl finnas nåt..=)

Ska alldeles strax till pildammsparken och springa nån timme...*mys*..:-) Det blåser säkert lite mer där, men sålänge man springer så lär man väl slippa frysa röven av sig.

Anledningen till att jag vet att de inte va alex, är att han inte skriver på det sättet.
Den här patetiska människa hette först "En i mängen", sen "Elina" och sen "långeman", dvs alex. och redan där fattade jag. För alex hade ALDRIG döpt sig till långeman...för det är en kärlekesgrej mellan mig och alex i början av vårt förhållande. Jag kallade han för långeman och han mig för smurf. Och när alex är så arg som det lät där, så hade han aldrig gett mig ett mjukt kärleksfullt "långeman"...förstår ni?
Så jag ringde alex...och oavsett vad vi gått igenom, så har han aldrig varit oärlig på de sättet. Och skulle de varit alex så hade han givetvis sagt de, eftersom han "avslöjade" sig här, varför skulle han då säga annorlunda i verkligenheten? Och han ska inte sälja sitt hus...för isf hade jag fått veta de. Tyckte de lät liite konstigt md tanke på att han ska bygga ut och grejjer. Och alex sa att om han fick reda på vem det är så ska han slå i näsbenet på personen, och att det är jälvligt illa ute för honom/henne. Så nej..alex är det inte. Han har ju faktiskt inget internet för den delen..och detta skrevs kl 04.00 på natten...den natten han hade liam och skulle upp och jobba kl 6 på morgonen. Så...skulle han gått in till grannen då eller?
Allting va ljust redan från början!

Men men, jag är inte arg eller så...bryr mig faktiskt inte. Tycker folk det är kul att fjanta sig, så får dom ju göra de.
Jag vet var jag har Alex, och det jag vet räcker. Jag har gått vidare nu....även om vi fortfarande älskar varann innerst inne, så kan vi inte leva ihop, det har vi insett efter 4 år. Och nu är våren här..nya tag, nytt liv...för oss bägge!

Och det har jag sagt till Alex!

Nog om de...



Ska strax kolla till lillens fot....sen drar jag...det blir en massa körande idag. Ett problem...jag vet inte va glostorps vetrinärerna ligger...*äsch*..;-)


Puss =)

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hej! Hope är väl ett fint namn?! Fast det kanske är ett flicknamn? Hm.

2007-03-27 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback