Life after Love!



No matter how hard I try
You keep pushing me aside
And I can't break through
There's no talking to you
It's so sad that you're leaving
It takes time to believe it
But after all is said and done
You're gonna be the lonely one

Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no!!

What am I supposed to do
Sit around and wait for you
Well I can't do that
And there's no turning back
I need time to move on
I need a love to feel strong
'Cause I've got time to think it through
And maybe I'm too good for you



Well I know that I'll get through this
'Cause I know that I am strong
And I don't need you anymore
I don't need you anymore
I don't need you anymore
No I don't need you anymore!!






 

Längesen man hörde denna låten, men det är en sjukt bra text..och en sjukt bra låt.
Idag är det en sån här "lyssna på låtar" dag. Trivs bra med det...för de behövs ibland, när man har så mkt tankar i huvudet, och ofta så lyckas faktiskt en text få en att koppla samma allt och allt det där.

Jag måste få skriva några saker. FAKISKT, så känns allt det här med Alex mkt bättre. Visst jag tänker inte sitta här och ljuga och säga att jag inte känner strakt för honom forfarande. Men på ett annat sätt denna gången. Jag känner mig inte lika "beroende" av honom. När jag ringer han är det enbart för att prata med Liam. Jag tror han märker det...rätt bra, för han e speciell i vissa tillfällen. Igår så sa jag typ såhär. Hej..är liam vaken? Ja.det va han och vi snackade lite...mitt älskade troll. Sen sa vi puss puss och hejdå. Då tog alex telen igen. Normalt brukar vi snacka lite och jag brukar fråga hur hans dag varit osv osv osv...men jag sa bara "ja, då fick jag gjort det jag ringde för, hejdå", sen la jag bara på luren. Kan tänka mig at han blev pass..men vad tror han? Att han alltid ska ha mig runt sitt fula lillfinger? Nej..jag är mkt vackrare och starkare än så, och vet att det finns nån alldeles underbar för mig där ute i världen. Som jag en dag kommer träffa, som kommer förgylla mitt liv, som jag kommer älska livet ut...och han mig!
Inatt drömde jag nåt väääääldigt konstigt...väääldigt konstigt! Kändes dödumt när jag vaknade, men samtidigt...shit vad skönt det kändes att få va mig själv igen när det gäller mitt självförtroende och säkerhet när det gäller killar. Dvs att förr va jag galen..hade väldigt många efter mig, och jag playade och körde som fan med killarna på mitt självförtrode och utseende...och det va precis så jag gjorde i drömmen. Kunde inte låta bli att småle för mig själv när jag vaknade. Hade sex...väldigt bra sex med 2 av dom..sen när den 3.e upptäckte att jag haft det (och han ville mer än sex med mig) så lekte jag veeeerkligen med den sexuella spänningen mellan oss. Han hade en motorykel. Jag sexade mig grymt mkt...och började med att sätta mig bakom honom, och strök mina bröst på hans rygg, han njöt...väldigt mkt..och det kändes helt underbart. Jag vandrade runt tills jag satt gränsle över honom...och ja..ni kan tänka er vad man kan göra då...(hade dock kläder)...det va helt underbart..själva känslan. Sedan körde han iväg på motorcyklen med mig grönslad över. Sen vaknade jag hahaha...faaaan säger jag bara. Det va en dröm som...ja! Lät mer som cybersex när jag skrev, haha, men det är svårt att förklara hur jag känner genom att skriva. Han va för övrigt sjuukt söt, hehe.

Nej nog om sexandet..;-)

Fick nyss mess från min underbara vän Josefine uppe i sthlm. Hon vill sååå gärna att jag kommer snart. Och jag vet att det blivit ett par ändringar när man väl bestämt sig till sthlm. Men nu e det vår..& jag SKA upp och festa, och träffa en underbar vän..OCH en underbar kille.. Jonas. (han som jag nämt ofta när det gäller sthlm) En kille som känner mig in och utantill...och vi träffades över nätet för första gången för..hmm...ca 6 år sedan. Vi har träffats EN enda gång..önskar vi bott nämre varann, då vet man aldrig vad som hänt mellan oss. Men jag nöjer mig väldigt bra med hans vänskap och sällskap, för han e underbar. Söt e han oxå...
Han spelade "proffs basket" i laget Plannja, men så fick han hjärtproblem, och fick sluta med sin dröm. Tycker så sjukt synd om honom, vet att han mått dåligt över det. Men såvitt jag vet så har han börjat spela lite på sin fritid och så..kul för honom.
Jo..iaf...så jag och josse håller på att planera väldigt mkt inför min sthlm.s resa. Jag måste ta ledigt, eller helt enkelt byta helg rakt av med alex. Men frågan e om svinet ställer upp på de!?

Nu ska jag gå ut med mina älskade Abby..en långrunda i detta underbara väder. Ska ta med mammas vovve Timon oxå...se måste jag köra till jobb..*sucka*..:-(

Ikväll blir det slagthuset..*najz*..(även om jag ska upp kl 9 dagen efter)...hehe.

Ska även shoppa nya solbrillor nästa vecka...ska hitta ett par sjukt snygga!!

Ps. Han killen som jag pratat om, som jobbar på kraftverket där jag tränar.
Som ni vet har jag fått en massa gratis av honom..hela tiden. Protein barer, solningar, massage, allt möjligt. Och igår frågade han mig vad jag har för skostorlek..jag ba öhh...38..?? Han bara okej. Då tänkte jag vafan nu...??
Så jag frågade lite sådär oskyldigt vad han hade för hyss för sig. Men jag skulle ha tålamod, och han hoppades jag skulle bli glad. Jisses...säger jag bara. Vad har han nu gått och hittat på..?

Imorgon bitti är det schlager spinnig...det va svårt att komma med, eftersom det fullbokades rätt snabbt. Men med kom jag! Så det ska bli riktigt kul med schlager musik (älska) och spinna hårt i hela NITTIO minuter...snacka om svettigt och kul, hehe.

Nej måste skynda nu..

Puss och Kjam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback