I´m not a girl, not yet a women..

Hade en väldigt underbar söndag med lilleman. Vääldigt mysig.

Lämnade honom till alex..sovandes..pussade han så mkt jag kunde, och sen drog jag och tränade. Ett spinningpass, och sen 2 timmar styrke...det va riktigt skönt...riiiktigt skönt.

På väg hem ringer syrran....du ska va på big bowl kl 21.00...öhh jaha? Javisst. Kom dit..va ett helt gäng som bowlade..riktigt kul. Drog till Mc donalds...köpte mineralvatten och en low fat muffins, haha. Sen hem. Somnade gott med liams kudde över huvudet där jag kände han nära mig...

Upp kl 10.00 ner till mamma, lämna mitt troll. (Abby)...drog och jobbade.

Hade springpass, så mellan 13.30-16.00 styrketränade jag.   Fick ett par byxor av "honom" för 600 kr...jisses säger jag. Först ett par spinningskor, och nu byxor från Better Bodies...skitsnygga!! Jag vägrade ta emot dom...gav honom pengar i handen...jag ville verkligen inte ta emot dom. Men han vägrade ta emot pengar av mig....vad ska jag göra? När han väl köpt dom, kan jag inte kasta dom åt skogen. Tackade så mkt jag kunde med långa varma kramar, han höll om mig extra länge...kändes konstigt, men samtidigt spännande. Svårt att förklara, men har man flörtat med varann i 3 månader, så känns en lång kram konstigt och annorlunda. Vi snackade ett bra tag om allt, och hans pågående skiljsmässa. Tycker synd om honom. Han arbetskamarat, som kom fram till mig igår och sa såhär "Du jag vill inte lägga mig i eller så, men om du är intresserad av thomas, så låt honom veta"....Jag bara öhh där oxå...mm visst okej...sure..fine...visste inte vad jag skulle säga. Har ingen aning hur gammal han är. Har ingen aning alls...men låt säga såhär...han e gift...har ett hus..skitsnygg bil...tror han ligger runt 35-40....jaaa..det är gammal jag vet. Han sagt max 30, haha. Jag vet inget..det är för mkt annat bakom för att jag ska kunna träffa honom...när käleken dyker upp så märker jag de. Iaf..den här kollegan till honom (som är sjukt trevlig) sa såhär..."har ni pratat ut"..jag sa ja..
Ja..jag är så ovetande om allt.....följer bara dagen som den kommer.

Åkte in och handlade på hemvägen. Träffade christel, min granne, kom på att hon är rätt duktig med smådjur. Så jag frågade henne om råd med min lilla stackars katt. Hon bad mig komma in till henne och det gjorde jag. Fy fan vilken hemsk reaktion hon fick..det gjorde ont i hjärat när hon började snacka avlivning. Jag sa bara neej..snälla nej..kolla och gör va du kan med den kunskapen du har. Hon tog den stackarn över vasken och började tvätta och gnida hans fot (det är en hane)...hon gned och gned för att få bort detta svarat, som jag trodde va att foten höllt på att ruttna. Men det va smuts, hemskt mkt smuts. Hon sa..kom här jessica. Titta....och hon tryckte på den lilla foten och ut sprutade det så mkt var som jag nog inte sett på länge..fy faaaaan. Hon tryckte och tryckte och mer var kom. Det verkade "lätta" lite på trycket. Men sooom han skrek. Hon kollade rätt mkt till...och jag fick reaktionen att neej jessica..du måste nog avliva honom, det här ser så hemskt ut. Titta här sa hon igen..och böjde foten, såg ut som den höllt på att åka av, och tårarna kom. Men efter ytterliggare koll, så sa frågade jag om det möjligen inte kunde vara så att de va detta svarta som höllt på att åka av och inte hela foten..(det va så svårt att se)..då sa hon att hon skulle kolla ordentligt..och jag gick ut i hallen och höllt för öronen. Då rev hon av allt detta svarta lagret på hans fot....jävlaaaaar vad han skrek..*gråter*......det gjorde ont i hela mig. Christel kallad epå mig...och jag såg allt blod....allt var...jag trodde att de tva kört där...det trodde hon oxå. Hon hade sånna här avlivnings sputor hemma, men jag vägrade. Och vi höllt papper runt såret och sånt. Sen somnade han av utmattning. Stackarn. Efter en stunds pratade och letade efter vetrinär så kollade vi igen. Blödningen hade slutat och han skrek inte längre..skönt. Till slut hade vi lite hopp. Antibiotika....är hans hopp. Så imorgon ska jag ringa en vetrinär som hon rekomenderade. Och vi ska in och få sprutor..jag tänker inte ge mig. Hon kan såklart överleva med en missbildad fot, så länge hon kan gå på den. Hennes fot är hel, men han har bara 2 st "tår"... så han ser ut som en mutant eller nåt. Lider med min lilla stjärna... Hans liv började verkligen inte bra, men det ska definitivt fortsätta bra...han ska bli en av oss...en "wirenare" :-) Ber till gud!

Nu kom Emma & Camilla. Vi ska titta på film...myspys!
Sen imorgon så ska de bli lika fint väder som idag. Så först på morgonen ska jag till vet med både katt och hund.
Därefter ska jag till pildammsparken och springa över backar och krön...ska bli riktigt mysigt och skönt.
Sen kl 16 börjar jag jobba...skift. Rätt skönt... :-) Så imorgon är en underbar dag...

Ska föressten klippa mig på ons...*wiiie*...får se hur det ska bli..men snyggt ska de va!!

Har föressten blivit utbjuden av en till....*ler*....Väldigt trevlig kille. Har nog inte fått så många förfrågningar på en vecka tidigare, haha. För det är faktiskt en till, hahahaha..men de va en som handlade av mig på jobb. Riktigt söt kille...han jobbar inne på OnOff...så han väntar fortfarande på svar sa han...och så sa han så här "Jag vet var du jobbar", haha..dooh. Jag vet var din brevlåda bor antydan..*asg*...Jaja...det är våren...kärlekens årstid!

Har alltid trott att när man som minst behöver de så träffar man ngn. Har vatt med om de innan.
Har inget behov att att träffa ngn nu...men gör jag de, så är det ju kul...
Jag mår jättebra som ensam, och känner mig såå stark i allt.
All min träning, allt som jag gör nu..är nästan aldrig hemma. Mitt liv är bra och jag njuter till fullo...

Hörs imorron eller senare idag :-)


Nu väntar dom på mig....

=)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback