Hej jag heter Jessica...

...och jag har kort hår!


Jisses...men shit vad fräckt och snyggt de blev..speciellt där bak. Exakt vad jag hade tänkt mig. Kortare på ena sidan för lite effekter..ja..hon va så stolt över hennes verk att dom tog ett foto, haha.
Ångrar mig inte en sekund...det är flygigt...rockigt...häftigt...snyggt...ja..en massa.

Orkar inte ta ngn bild nu, för det är ändå svårt att få en uppfattning om man inte ser de i verkligheten ist.

Nu ska jag till La park!

Sen träna...

=)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

En bild hade givetvis suttit fint!!!!

2007-03-28 @ 14:04:50
Postat av: Linnea

En bild på din frisyr hade inte varit fel......

2007-03-28 @ 14:22:29
Postat av: Sandra *glad*

Gud vad kul , alltid trevligt med en ny frisyr *ler* Håller med om att en bild hade varit kanon , behöver själv lite tips har tid hos frisören om två veckor! Nu ska det lappas lite sol *najs* ha en bra dag ! Kramizzz

2007-03-28 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback