Härligt minsann!

Hemma från jobb...skönt!


Igår körde jag till lödde för att lämna mitt hjärtebarn till idioten alex  *sucka*, men har tyvärr inget val..än iaf!

Efter att ha pussat honom ett X antal 1000 gånger när han låg där i solen och sov så sött, så körde jag och tränade. Blev en held kväll på gymmet. Först Body pump, sen spinning och sen 1 ½ timme styrketräning..
Det va riiiktigt skönt efter.

Körde hem och la mg nästa direkt..va helt slut i kroppen & knoppen.

Upp kl 07.00 för att honna köra till lödde och köra ett spinningpass, och efter de blev det core, och sen lite styrketräning till. Hann även med en solning...*underbart*

Började jobba kl 11.30 och slutade kl 13.30...drog och styrketränade ngn timme till, för att sen återigen börja jobba kl 16-19.

Imorgon börjar mina skitfkvällspass. Heeela veckan utom ons.  Bull, men de behövs.
Så det blir att endast stryketräna dom dagarna...och då får de bli extra hårt. Ska dit imorogn vid 12, börjar jobba 15, så man har tid på sig. Rätt skönt faktiskt.
Ni ska se sikka rygg och axelmuskler jag fått..*ihh*..:-)

På ons är jag både jobb & barnledig, så jag ska vara på gymmet hela dan. Köra 3 pass den dagen...ett spinning och ett body pump, och sen på kvällen tänkte jag faktiskt prova yoga...aldrig någonsin gjort innan, så kan vara rätt spännande och se vad de egentligen är för nåt. Sen sola lite och sånt..
Sen är de top model på kvällen, hehe!!

Nu ska jag faktiskt hoppa in i sängen...läsa lite kalle anka (hehe) och somna gott, så man får sova ut, vilket jag inte gjort på länge.

Hoppas mina varor kommer imorgon. Beställt lite smått och gott som ska öka muskelstyrkan och göra så det går snabbare och en massa saker, sen fiskolja...som oxå ska vara bra.
Vi får helt enkelt se...:-)

Ska få den perfekta kroppen jag alltid drömt om...

Men det här är både äckligt och löjligt!! *GROTESKT*...meeeen en liten tvekan finns där om den bilden verkligen är på riktigt!




USCH!


Godnatt Sverige...


Ps. Skåneresan är grymt bra.. Ja jag vill leva, jag vill dö i skååååneee! (L)..:-)


Puss

Kommentarer
Postat av: elina

det hemska är att det verkligen finns människor som ser ut så ! Men träna inte upp dig så mycket (; haha .
Jag gillar din kropp . Den är skitsnygg ! Utan att låta helt fel här .. he he! du ska vara stolt . / elina

2007-03-13 @ 03:53:29
Postat av: Jessie

Tack så mkt...vad gulligt sagt! :)

2007-03-13 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback