Gokväll...

Fick några förslag från jobb på namn till min lille kämpe.

Goliat, eller Ceasar!

Fint va? Tänkte mest på ceasar eftersom där finns en massa "s" i namnet..men goliat va oxå sött.

Ni får hjälpa mig...
Nåt av dom 2, eller nåt annat?! :-)

Lyckades ta nån bild på mig. Blir skitkass på bild..och håret får inte sitt "rätta" jag för den delen.
Men jag är som sagt helnöjd, och trivs kanonbra. Fått många possitiva reaktioner på håret idag...på ett sätt så man bli nästan lycklig...*s*

160766-111160766-110


Vad tycks?

När det är vidgjort kan de bli riktigt rockigt. =)


Har annars tränat idag. Spinning och styrke..blev armar idag.
Sen köpte jag kläder till Liam, så nu har han en full ny garderob..härligt! :-) Slippa pendla mellan kläderna..så han har sin egen garderob här...

Pratade lite med Alexander innan...han blir ju bara trevligare och trevligare. Som sagt..vi ska träffas imorgon..ska bli kul och se vad det är för en prick! :-)

Arg över fotbollen på tv 3 idag är jag...*grr*..Ingen Top Model...*sucka*

Nej, nu ska jag ringa en viss person...men vi hörs igen! =)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback