Fy fan säger jag..

Min första lediga dag på länge kände jag at det skulle bestå av en lite stund för mig själv. Dva jag lämnade liam på dagis vid 10 tiden idag. Stack iväg och byggde naglar, tränade och solade...en heldag, väldigt skönt va det!
Sen hämtade jag mitt troll som hade haft en rolig lite kortare dag på dagis än vanligt.

Meeen som vanligt får man skit av sin egen familj. 
Hade ingen aning att det gick sånt snack bakom min rygg..Började hajja när först pappa gav mig en pik, och sen min syrra gav mig en pik. Och då fattade jag nästan...Ställde en fråga till mamma om hon tyckte det va fel av mig att lämna liam på dagis i nån timme för jag skulle kunna göra nåt för mig själv, utan tidshinder som vanligt. Då röt hon nästan till att JA det tyckte hon minsann, att det va fel av mig att göra så. Osv osv osv...pappa tyckte likadant och camilla oxå...och min "underbara" mamma har säkert fått med sig fler som håller med henne, för sån e hon som person. Då flög jag i luften!! Började skaka så arg och besviken och ledsen jag blev. Helt sjukt asså...min egen familj dömmer mig på detta sätt, och med flit försöker få mig att framstå som en dålig mamma. 
ALDRIG....och jag menar ALDRIG någonsin har jag tidigare lämnat liam på dagis när jag varit ledig..ALDRIIIG! Och även om jag skulle gjort det hade jag inte tyckt de va fel. Har alltid hittat på saker med honom, som att gå på vanningen, djurparker, gå i stan, leka...ja vad som helst under dessa 2 ½ åren. Men just idag kände jag att det skulle vara skönt att få vara själv en stund utan att ha jobb i baktanken. Men som sagt...det va sååå fel av mig...sååå fel. Fy fan säger jag bara... Där gjorde dom mig illa genom att i stort sätt kalla mig för dålig mamma, som inte vill umgås med min son...för det va PRECIS det som menade...jag e inte dum i huvudet!

Jag blev som sagt riiiktigt lack...skyndade mig, tog liam och sprang hem...glömde abby så upprörd jag va. Och då börjar min jävla pappa att sätta igång (han va oxå där), att jag inte tar ansvar för min hund, och att jag då ska lämna tillbax henne...osv osv....jag ba honom bara hålla käften och tog min hund och mitt barn och skyndade mig hem.

Fy fan på dom....ni är riktigt jävla dumma i huvudet allihopa som ens har mage att kalla mig för
"oansvarig mamma som inte vill umgås med min son"....precis så ville dom ha sagt!

Dagen började bra...trodde den skulle sluta bra oxå....tills jag träffade min familj!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback