En jäkla god middag!

Japp, ska laga en sådan nu.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, är rätt duktig på att imoprovisera med mat, och lyckas till 95%.
Maten ska iaf innehålla.

Kalkongbröst fil´e
Sötpotatis
Grädde
Vitlök
Charlottenlök
Championer
Grön sparris
Advokado
Chutney marinad (lite mangosmak)
Tandoori röra
Och solrosskott...

Vet ju dock ej om jag kommer använda allt, men det är iaf några av de saker jag har tillgång till...*mumma*

Och eftersom det är min Ätardag idag så får jag göra vad jag vill...*s*...

Liam sitter i soffan och tittar på sin nya nalle puh film och äter ett tidigt påskägg..;-)
Mitt hjärta kom som vanligt springandes mot mig, och kramade mig jäääättelänge...det va alldeles underbart.
Och det tog inte lång tid innan alex ringde mig...vet inte varför han ringde..tror inte han vet det själv heller.
Tänker inte förbjuda honom...men inte heller vara trevlig...inte heller otrevlig.
Jaja...fattar noll i den fronten..


Hörs snart....Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback