Denna dagen!

Prövade de olika nycklarna..inga passade, så nu står man här utan bil...kul? NEJ!

Fick iaf låna mammas bil och köra till träningen idag. Det va riktigt skönt...och svettigt. Och nu e jag heeeelt slut.

Lillen har kräkt mer idag och har hög feber. Han ligger inne i min säng nu och läser saga med moster Milla.

Kl e rätt mkt, men han får somna när han vill eftersom han mår som han gör.

Mitt hjärta!


Snacka om att jag e slut i kropp och knopp...men det behövdes verkligen...känner att jag fått ny energi samtidigt som jag e så slut så slut. En härlig känsla det där.


Imorgon får vi se vad som händer och fötter..Träning eller inte träning? Det avgör bara ödet ;-)


Ska snart hoppa in i säng, men först måste jag visa ngt som fick mig att rysa låååångt in i kroppen!
De flesta vet min otroliga passion till dans, och just den här sortens dans har jag alltid drömt om att få lära mig.
Än är det inte försent ;-)


Kolla in dom....världens bästa danspar tycker jag...dom har vunnit måååånga tävlingar runt om i världen, och han är klassad som en av världens bästa dansare.

http://www.youtube.com/watch?v=aHywBuK49Mc&mode=related&search=


Ni MÅSTE titta på den....ni kommer bli helt galna ;-)


Nej...nu kallar sängen med lilleman i...så jag ska in och pussas & läsa min nya kalle.
Men först ska jag ta ut abby på gräsmattan så hon får kissa av sig!


Älskar min familj!



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.Kollade nyss in dansen. De är kusiner och har också tävlat i So yo think you can dance som gick på tv för ett tag sedan. Han vann allt och hon kom till final om jag minns det rätt.

2007-03-06 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback