Bovve!

Måste bara berätta detta!

Som de flesta vet, så hade jag en liten "fling" med Bovar Karim...fd MFF spelare,
i träffades under våren och sommaren innan jag träffade Alex.
Men efter ett tag så ville jag inte mer, så jag bröt upp kontakten mellan oss..ha hörde av sig lite då & då, men när han väl märkte att jag menade allvar så bröt vi helt.

Efter de har jag varken sett ellet hört av från honom...

Jag har satt ut min mobil på blocket, för jag vill bara bli av med den...inget går upp mot en Ericsson.
Så iaf...fick ett mess för ca 30 min sen där det stod. "Hej jag undrar om du fortfarande har kvar mobilen du ska sälja? // Bovar Karim.

Jag höllt på att trilla va stolen...ett gott skratt fick vi oss här hemma..:-)
Jag svarade "Japp"!......
Undra om han vet att det är jag? Där står ju bara bara Jessica och mitt nr på internet. Visseliger kan han söka upp mitt nr på eniro..och det är ju inte så många i sverige som heter Jessica Wiren..dvs bara jag.
Eller ja..där finns ngn som heter Jessika Wiren Karlsson...hehe kanske en släkting?..;-)

Nej men seriöst...hur fattigt är det om han nu vet att de är jag.

Hehe..ja..va bara tvungen att skriva...blev lite chockad.

Ska sova nu...Natti på er alla glada!

// Jess


Kommentarer
Postat av: C

Hej snygging ! ser trevlig ut i håret!! Blev bara ledsen när jag läser att ni diskuterar mig på blogg...jag hjälpte dig med katten och vi prata men att jag sen får läsa vad du skriver om mig gör mig ledsen...Men men alla kan man inte älska hoppas du fick den hjälp du behövde i alla fall och lycka till med den lilla söta katten...Man skall inte tro på allt man hör!

2007-03-30 @ 15:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback