*ARG*

Fan vilken jävla rövdag asså.

Den började bra...

Kom till läkaren..liam va sjukt ledsen som vanligt eftersom han har doktorskräck.
Fick reda på som vi redan visste att det va öroninflammation..vi fick recept på pencillin!

Väl framme vid apoteket så ställde jag mig på pakeringen precis utanfrö så jag hela tiden kude se bilen medans liam satt i den och vinkade till mig. När jag hämtat ut receptet och ska upp nycklen, så såg jag......och fick hjärtklappning. Nycklen va knäckt....mitt av! Vad i helvete!!!! Bilen va ju låst med min lilla Liam i!!!
Och inte nog med det, min jävla mobil låg i bilen. Så jag fick springa bort till mimmas och be om att få låna en tele. Dom va underbara där och hjälpte mig.
Medans mamma va på väg så ringde dom polisen, för dom trodde inte vi skulle få upp låset.
Mamma och jag försökte medans en rädd liten liam sa och grät...
Då kom där en kille som hjälpte oss, och genom att trycka in den söndriga biten av nyklen i låset och vrida med en skruvmejsel så fick vi upp låset. Tack gode gud...hoppade in i bilen och pussade på liam som då inte grät längre.
In i mammas bil..och hem.
Och nu medans liam sover middag så kämpar jag för kung och fosterland att fixa en ny nykel. Dvs att försöka få ut denna lilla biten och åka och kopiera den.
Tänker mkt på att jag INTE vill missa min träning ikväll...har ju så mkt sett fram emot de...så vafan ska detta hända just nu och just idag för?? Fattar noll!!

Arg som ett bi är jag...

Får ringa alex och planera om dagen på nåt sätt!!

*GRRRR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback