Why?

Man vaknar av lillen säger..."Mamma jag e bajsig"...jahapp. Det vet vi vad det innebär...att tömma en potta full av kladd...*isch*..Det är det äckligaste, men man vänjer sig, hehe. Måste ju säga att det är bättre att tömma bajs i pottan, än när det är ihopa tryckt och kladdigt i en blöja. Längtar tills det blir toa ist. Visst gör han sina behov på dass oxå, när vi inte är hemma. Duktigt som få e han..verkligen.
Men jisses...här startar jag morgonen med att babbla om bajs...Aja, det får ni allt ta!


Tandvärksfri natt....SKÖNT!!!!!
Snacka om att jag blev glad när jag vaknade imorse och kände åhh vad skönt!!
*Ler*


Jag får frispel.
Hittar ingenstans att ladda ner musik på..*grr*
Limewire är bajs som har spärrat massa saker...
DC++ förstår jag mig inte ett skit på.
Ja, asså...jag vill ha MUSIIIIK!!!
Grr!

Syrran ska hjälpa mig nu...
=)


Ballong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback