Underbara turkýet!

Heeej alla glada!

Har e jag nu ý denna underbara varme!

ca 35 grader varje dag...29 grader ý vattnet och 3 underbart stora poolomraden. Hotellet ar battre an jag hade önskat mýg. Vý badar varje dag och har skýt trevlýgt. Turkýet ar helt underbart!

Forsta kvallen va vý ýnne ý sýde centrum och tog en matbýt shoppade och drack cosmopolýtan..Mumma!
Turkarna ar lýka sota som jag mýnns dom, hehe. Dock ýnte alla ;-)

Idag gjorde vý hamam..haarlýt, men aj vad ont de gjorde ýbþland pa den hemska solbrannan jag lýgger ýnne med.

Lýam tycker detta ar jattekul,men ýbþland lýte for varmt for honom.

Det ar jatte svart att skrýva pa denna datan, och nu ska vý ut pa stan och drýcka oss fulla, och ha kul =) Haha. Lýam nannar ý vagnen sa sott redan!

Maste ga nu!

Hors snart!

Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback