Underbara ting!

Efter att ha anlänt till flygplatsen md lite tårar i ögonen efter att sagt hekdå till kära pappa som körde oss dit, så satte vi oss och tog varsin öl. Jag då självklart en guiness..*mumma*
Liam va helt spänd och stirrig och såg alla flygplan utanför. Tror jag va lite spänd som honom, hehe.
När klockan började närma sig avgång så fick vi höra i högtalarna att planet va försenat ca 1 timme..*orka*

Väl framme på hotellet kl strax vid 2 på natten...där började ett av det underbaraste äventyret i mitt liv.

Underbara nätter, underbart sällskap, underbart väder, underbara människor, roliga äventyr, jetski, åka vattering, bli lurad i ett hokus pokus trik som slutade med att vi hade kol i hela huvudet (haha), gjorde hål i mitt hjärtas öra..*s*, drack, åt gott, dansade, shoppade, solade, badade, skrattade...och bara NJÖT!

Tänker inte gå in på alla detaljer och allt vi gjort..utan det får komma i vågor, med tanek på så mkt som hänt.
Därför lägger jag in en jävla massa bilder nu...så det är bara att titta och njuta och avundas..






GISSA VILKEN SEMESTER JAG HAFT!!


Nu ska jag till Folkets park med liam, åka lite karuseller och äta gott!

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback