Taaaaaandvääääärk!!!





Asså, fy fan säger jag.
Detta är galet..VAD jag HATAR tandvärk.
Dessa envisa visdomständerna.
Jag har så ont att det inte går att beskriva.
Grät rätt mkt inatt av denna hemska smärta...kunde inte hålla tillbax tårarna efter ca 3 timmar försök att somna.
Så jag gav upp. Gick upp och letade upp de mest pinsamma huskurerna man kan tänka sig.
Hällde linsvätska i truten på mig..det är ju saltlösning..vettefan om de hjälpte nåt..men galet desperat va jag.
Hade i stort sett listerin i munnen hela tiden..aj aj.
Liam vaknade av mitt liv ute i köket. Klockan va då ungefär 3 på natten.
Under tiden jag stod och kokade potatis medand tårarna rann så va det ngn som drog i min tröja. Jo...lilleman hade vaknat. Ni undrar säkert varför jag kokade potais kl 3 på natten. Men har hört att det ska hjälpa att sätta en varm potatis på tanden. Ja..visst "hjälpte" de..öhh. Smärtan av den varma potatisen tog över den andra smärtan. Men så fort jag avlägsnade potatisen så kom smärtan tillbax. Buhäää!!
Fanns inte ett skit jag kunde göra. Och att ta sömnpiller hade bara hjälpt mig att somna, men hade vaknat av smärtan snart igen.
Så jag tog 2 ipren (fast jag bara får ta en) och låg och led tills den skulle börja verka.
Ingen aning om den gjorde de..men lyckades till slut somna..av ren utmattning kan jag tänka mig.
På morgonen kändes de mkt bättre, och det gör de nu med. Har självklart fortfarande väldigt ont, men om jag jämför med inatt så är detta ingenting!
Så stack till apoteket idag. Fick rådet att ta en ipren och 2 panodil samtidigt. Plus att jag fick råd om att köpa ngt som heter Corsodyl. En gel som jag ska sätta på tanden. (Smakar surt ollon) Så ja...vi får hoppas jag får sömn inatt.
*Suckar djupt*

Har sökt flera nya jobb. Bara i Vellinge.
Dom sökte folk till gruppboende. Som ska hjälpa dom med rehab, vardagliga sysslor, ja en massa.
Så det har jag sökt..vill gärna jobba inom det området. Tycker om att hand om folk.
Sen har jag sökt lite jobb inom skolor och sånt oxå. Vi får se om dom hör av sig. Har inte bråttom direkt eftersom jag redan har ett jobb, men vill byta rätt snabbt. :-)

Ikväll ska jag på bio med syster och emma. Ska se Pirates of carribean 3.
Skulle egentligen sett den för längesen, men kunde inte då..så det är dax nu tycker jag. *s*
Trevligt värre!

Min kära mor fyller 48 den 4.e Juli. Hoppas bara det är underbart väder då :-)
Det roliga är att det året som min mamma fyller 50, så fyller min gammelmormor 100 år.
DÅ är det kalas...ja jävlar vad det är kalas. Önskar att gammelmormor lever 2 år till MINST, så hon kan uppleva sin 100 års dag. Vore skit kul ju. Gammelmormor är en stark kvinna. Jag menar, hon är 98 år, och bor HELT själv i en lägenhet vid slottstaden. Min mormor hjälper såklart henne & så..men ändå hur sjukt är det inte..Är så stolt över henne på nåt sätt. Så det blir 150 år kalas sommaren 2009...Galet värre.
Så på Liams dop 2005 så tog vi ett 5 generations foto. (Som jag ska hitta) Jag menar, hur ofta hinner de bli 5 generationer?
Typ väldigt sällan. När man tänker efter så är 5 generationer helt galet..
Gammelmormor, mormor, mamma, jag & Liam. Barn, barn, barns barn...hehe..galet! *s*


160766-201

Underbara bild! (L)




Många av mina vänner fyller år nu i sommar. Blir en väldans massa fester *s*

Bland annat så fyller alex 26 år i Juli, ska bli trevligt.

Själv fyller man ju 25 i år..*wiie*
Ska lägga ihop min fest med en vän som oxå blir 25 i sep.
Snacka om hyra lokal, och bjuda in en massa, massa :-)
Ja, ska bli kul! Paketer..hehehehe!!

=)

Nepp, nepp. Nu ska jag in i dushen, och göra min fin inför ikväll. :-)
Ska dock unna mig härligt goda popcorn ikväll..*mumma*


Det är så jävla härligt med spinning alltså...men den här nya hemska proteinet jag köpt smakar riiiktigt illa.
Som en möglig mjölk eller nåt. Isch! Men det måste ju tas, så vill man va fin får man lida pin! :-P


Hörs och ses!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback