Svensk Midsommar..

........ja, kolla ut.
Regn, regn och åter regn.

Grått, tråkigt, kallt...fan vad sur man kan bli.
Hur ska det nu går med långbord och grejjer?
Allt mat som ska grillas. Ja, jag hoppas verkligen att väderguden tänker på oss stackars svenskar som ocå skulle vilja kunna grilla en "sommardag"..tss..så arg jag är.
Jaja, men kul ska vi ändå ha.
Vi ska köra runt 9 tiden, så måste börja packa mat och grejjer nu.
Förhoppningsvis lugnar det sig framåt eftermiddagen...men det tvivlar jag starkt på.
Fan, tänk så många svenskars planer som gått i rök idag..stackars alla.
:-(

Jag vet iaf ett par svenskar som är så glada att de nästan kissar på sig kan jag tänka mig.
Jo, det lyckliga som chansade att köpa hästens sängar. Regn=Gratis...Fan vad najz.
Att hästens bara vågra göra en sån sak, när dom vet vad svensk midsommar innebär..

Jaja, ska packa nu, sen köra upp till morsan.

Ha en bra midsommar, för det ska jag ha, trots väder!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback