Sura gubbar!

Går inte med ord att beskriva min dag igår.
Fan vad kul jag hade! Träffade 4 st spanjorer som va i Sverige på semester. Hade skitkul, lärde varann språk och drack och hade kul. Träffade en massa folk som jag inte sett på länge och ja, som sagt..hade så kul som man kan ha det när man går ut..*s*
Fick höra från en främling som inte känner mig hur otroligt underbar jag är, hur vacker jag är och mitt sinne för humor va det bästa han mött. Att jag inte skäms för ngt, utan vågra "fuldansa" på de sättet jag kan göra utan att behöva bry mig vad folk tycker. Han satt och snackade med mig ett tag först innan han nämde allt detta gulliga som va ett tag sen man fick höra. Kändes skönt. Han va kanske liiiite för "fast" i mig efter bara 1 timme typ.
Han kunde typ inte sluta säga hur underbar jag va. Och ville ha mitt nr och grejjer, men neee...
Inte ens en puss på kinden fick han, hehe. Jag spelar inte svårfångad eller så, utan vill jag inte så vill jag inte, så enkelt e det!
Men ja, som sagt...fy fan vad kul jag hade.
Va lite sådär på kvällen innan.."Ska jag med eller inte"...Alla bara klaaart..du kan stanna en lite stund bara.
Jaja, tänkte jag...kör hårt. Skulle ju börja jobba kl 8 dagen efter. Men när kl va 3, vilket va den tid jag bestämt mig för att åka hem, så hade jag som roligast. Så kl 5 stod vi utanför Etage...trötta, småberusade och glada. Alla åkte hem till sitt och jag va inte hemma förrän strax efter 6..Hem, slängde mig i sängen...och somnade typ vid halv 7. Mn vaknar då av ett sms...jävla bajs och messa så sent/tidigt...arg blev jag. Men lyckades somna och vaknar nästa gång av min jävla väckaklocka...klockan 8...wiiie. jobb!
Som en vinglande mupp vandrar jag ut i hallen och klär på mig, sätter mig i bilen och kör till jobb.

Idag HATADE jag att jobba. Var i helvete kommer alla jävla människor ifrån??
Fick ingen lunch idag heller. KUL! Jobbar från 8-16 UTAN lunch...ja, ni hörde rätt. Just därför hatar jag det jobbet. Hade jag tagit min rätt och tagit min lunch, så hade de blivit ett jävla snack. Därför låter man bli, och ist ställer upp för sina kollegor och jobbar och sliter för hagalna människor som bara äter och äter och äter. Inte undra på att Sverige börja bli "tjockt" och alla ungar blir fetare och fetare.
Att vara så trött som jag va idag, är det ingen höjdare att jävlas med mig...
Hamnde i en obehaglig situation med en gäst idag. Fy faaan vad arg jag va. Verkligen, jag va så arg att jag skakade ett tag efteråt.
Som sagt..sjukt mkt och göra. Kommer fram en gubbe. "Hur lång tid tar det för en crispy chicken?" Två och en halv minut svarar jag. "Nej, då vill jag har två whopper meal"..visst jag slår in det och han visar sitt 20% kort för mig.
Jag drar av 20% på 124 kr (62 * 2) . Dvs att han ska betala 99 kr. "Fick jag min rabatt" sa han surt. Jag bara Jaa...25 kr rabatt" ....Fine lixom. Jag stället muggarna på brickan som med ALLA andra gäster och väntar på att maten ska bli klar. Jag tar nästa såklart. Efter den beställningen, så kommer han fram skiitsurt. "Var e mina hamburgare??" (lägg då på minnet att det hade gått typ 30 sek sen han beställde och att väntetiden låg runt 5 min pga mkt och göra) Då säger jag " Dom är "inte" klara än, jag kommer ut med dom till dig när dom e klara"
Redan där blev jag duktigt irriterad. Men när gubbjävlen vänder sig om och skakar på huvudet fick jag nog!
Jag kallade tillbax honom illa kvickt och frågade vad som va problemet?..Alla stannade upp och stirrade på oss.
Så börjar han beklaga sig att det tar så lång tid (det hade gått ca 1 ½ min) och jag typ inte sköter mitt jobb och bla bla bla bla bla....NUU va jag riiiktigt förbannad och säger åt gubbjävlen att komma in och jobba själv och se hur lätt det är, och så kunde han få sina hamburgare snabbare genom att göra dom själv. Jag va riktigt arg asså, och det gick inte att missa i mitt tonfall. Han sa nåt tillbax och jag sa åt honom att genast gå och sätta sig, sluta vara otrevlig och vänta på sin mat som alla andra. Antar att jag va illröd i ansiket..men shit vad jag skakade.
När hans mat äntligen va klar, så börjar jag lägga upp maten på brickan. Men tar snabbt först den engeska killen som beställde efter honom för han väntade bara på en hamburgare. Det är så vi jobbar lixom. Går snabbast så, opch jag skulle ju to.m gå UT med gubbens mat. Då visade det sig att idioten stod där framme redan och la märke till att han fick sin hamburgare före. Jag lovar...hade jag inte jobbat så hade jag slagit honom på truten asså.
Jag hörjde rösten riiiiktigt ordentligt åt honom...och sa "Jag sa att jag skulle komma ut med din mat, vad gör du då här framme igen"??? Sen början han kaxa igen, och jag höllt käften där, för annars hade jag nog börjat säga saker jag inte får. Tar brickan, går ut till idioten och hans fru som sitter snällt och säger inget. Jag sätter bara brickan på deras bord och säger inte ett smack. Men det gjorde han..."Dumt Gjort"...Han säger att med min attityd så kommer han aldrig mer komma hit (som om jag bryr mig lixom), men då svarar jag kyligt..."Ja bra, då har du gjort mig en tjänst. För du är inte välkommen hit mer"...efter jag sa det kände jag..fan vad sa jag", men sen tänkte jag..s skönt att jag sa det.. Vem fan tror människor att dom är egentligen? Tror sura gubbjävlar att dom får bete sig precis hur dom vill? Nepp..inte mot mig iaf...och absolut inte när jag fått en halvtimmes sömn..
UHH...förlåt..Måste bara skriva av mig när jag har så mkt aggresion i kroppen mot sånna människor.
Måste byta jobb snart..är såå trött på människor, hehe.

Aja...
Nu ska jag sätta mig ner och kolla på mina hyrda filmer.
Sen ska jag lägga mig tidigt för jag e trööööött, åter trött!!
Jupp jupp!!

Hörs sen!
Pussis!

<------Jag just för tillfället framför datan! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback