Snart dax!

Morrn alla glada....ni andra oxå!

Idag är det fullspäckat som sagt. Sitter här och känner mig stressad, men måste "vakna" lite innan dags stressen börjar.

Ska snart hoppa in i duschen, för att sen åka till ego och vaxa mig ju.
Därefter ska det handlas en massa saker och hem och städa och packa. Men efter kl 4 kommer det 3 st som vill kolla på katterna som är kvar. Känns skönt. Hade satt in annonen 5 min innan första personen ringde.
Efter 1 timme va alla sålda. *s*
Det ringde t.om en tjej f¨rån lite högre upp i landet för att kolla vart jag skulle flyga från (skrev nämligen på annonsen att jag skulle resa iväg en vecka, så antingen får dom hämta dom innan eller efter), hon hade hoppats att jag skulle flyga från sthlm, hehe. Men tyvärr..det är fattiga sturup som får äran att ta oss till vår semester.
Så det är kul. =)

Min lillasyster är precis lika stressad som mig, haha.
Gör dittan och göra dattan. Hon ska dock följa med mig till ego idag för att passa liam medans jag gör de. Sen ska vi handla och dona. =)

Min papps ska köra oss till sturup imorgon vid 14 tiden. Det blir lagom så kan man slappna av och ta nåt att äta innan vi lyfter. *ihh*

Nej, nu ska jag fortsätta städa..Kuligt värre!

*Ville att du skulle åka med*




Pussar & Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback