Skrämmande..

Morrn morrn.

Helt sjukt vad det finns sjuka människor på denna jord...och då menar jag verkligen sjuka.
Körde förbi en åker som vanligt hemma i Vellinge...tycker jag ser nåt konstigt på denna åker så jag saktar ner farten för att kolla extra noga...och det va som jag fasade.
Där fanns ca 20 st olika "ställningar" utplacerat över hela åkern och på varje ställning hängde där döda kråkor!!
Jag menar HALLÅ?
Hur sjuk får man bli...tänder han på det eller? Jävla svin!
Skiter i om alla dessa döda kråkor ska skrämma bort de andra kråkorna..hur jävla äcklig får man bli?
Finns fan heligare sätt att skrämma bort fåglar på.
Jag menar...ska vi hänga upp döda människor på pinnar för att skrämma bort oss dit vi inte får va?!
Jisses!
Har starkt funderat med en vän att dra dit på natten och dra ner alla dessa pinnar...strejk!

Jaja, nog om den psykopaten!

Kunde inte sova inatt...alls. Det gick fan inte. Låg & tänkte på min plånbok...& en massa annat.
Läste en bok, pussade på liam, lyssnade på musik...ja inget funkade. Så när kl va sex va jag både arg och trött.
Sen vaknade liam vid 9 som vanligt och då hade jag nog somnat till ca 1 timme. Skoj? Nepp!
Så nu sitter vi här och väntar på att kl ska bli 13. Vi ska möta stora syster och pappa på Mimmas café och äta frulle.
Trevligt.

Fick nyss ett mess av lillasyster. "Nu går vi på planet"...åhh..fusk säger jag. Helt plötsligt har jag blivit en flygplansälskare. Haha..speciellt starten..Åhh..njuter! Älskar det.
Så hon är hemma runt 4 tiden..och då ska jag pussas och kramas...:-)

Nepp..nu ska jag klä på lilleman.

Hörs soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback