Skoj..

Träningsvärk....det är skönt! Speciellt när man verkligen dödat magen helt *ajaj*

Har blivit av med min plånbok...*gråter*
Så jääävla typiskt. 600 spänn och alla kort i den. Faaan vad sur jag är.
Minns att jag hade den uppe på jobb för att stolt visa upp hur fin den är (ny), sen därefter minns jag inget om den.
Men på jobb ligger den inte...hemma ligger den inte och i bilen ligger den inte. Var FAN är den då??
Jag behöver dom 600 till liseberg ju. *sucka*
Hatar sånt här asså!!

Imorgon kommr lillsyrran och eldar hem från kära turkiet.
Har varit så sjuuukt anvundsjuk på dom för att de stannade kvar en extra vecka. Riktigt avundsjuk, går inte att beskriva. Meeen imorron kommer dom, & då ska vi börja planera vår andra resa. Dock inte turkiet denna gången igen, trots att jag verkligen gilla de. Men varit där 2 ggr nu, så dax för nåt nytt.
Min dröm är att kunna spara ihop till nåt riktigt exotiskt land i vinter. Så vp får se hur det går. Tänkte isf åka typ i nov, dec eller januari. Vi får se!

Faaaan kan inte sluta tänka på min plånbok...*snyftar*

Tittar ut och ser, inte så vackert väder. Jävligt tråkigt faktiskt. Det är ju nu som man skulle varit i turkiet, hehe.
Nej men fyy vad jag saknar det...*ont i magen* Strosa omkring i solen och äta glass..Åhh..
Jaja, som sagt...ska börja planera inför nästa resa.

Det har hänt ngt som verkligen avgör stora grejjer. Om hur jag mår, & känner de. Och trivs jääävligt bra i den sitationen!

Nu e alla katterna sålda...och det känns tomt, men ändå skönt. Blir för mkt kiss, bajs och stök med 6 katter.
Har dock min fina tösabit kvar...vet dock inte vad hon ska heta.
Ngt förslag?

Har börjat planera en lite tripp till tosselilla med liam och syster yster, och nån till förståss.
Hoppa hoppberg, busa, leka och bada...där känner jag mig hemma! :-)
Det kommer ske en massa saker i år..ska bli riktigt kul!

Jaha...så nu va det helg!
Och vad händer?
Jag har liam..men det är fult väder, kallt, tråkigt...så vad tusan ska man göra?
Hade de varit sol, så hade man ju kunnat va på stranden, haft picnic, gått i stan...ja..allt. Men neej...fint väder är det inte.

Ni ska seee min mitt trädgårds land hos alex.
Stooora växter, blommor..en MASSA jordgubbar, gräslök, smultron, dill, rädisor...ja gud vet vad.
Men tyvärr är rädisorna inget att hänga i granen, haha. Har sått dom fel och planterat dom fel, så sjävla växten är enorm, medan rädisan är lite som en spelkula, haha. Aja, man kan ju inte lyckas med allt..;-)

Mamma och ulf åker upp till ivön idag. Hade de varit fint väder, så hade jag nog följt med.
Emely vill inte med, så hon ska få o hos mig fram till tors nästa vecka. Mamma och ulf ska stanna ända till efter midsommar. Och eftersom vi ska till Liseberg på måndag så ska hon va hos mig.
Sen på tors ska jag köra henne upp till ivön. Saken är det att jag kanske ska stanna där från tors till lör.
Mamma ville de, så jag ska fira midsommar med dom där uppe. Hon lockade mig genom att säga att på midsommar är där alltid en massa snygga killar i min ålder som firr med vänner och släktingar. Haha..kunde inte låta bli att garva åt henne. Så typiskt mamma. Men det va inget som direkt "lockade" mig. Jag frågade Alex om han och liam ville följa med upp, men tyvärr hade hans mamma hunnit först och frågat om han och liam ville med till osby med dom. Sen är jag bjuden på 2 större fester. Så det blir att välja och vraka.. :-)

Vissa personer ger sig fan inte alltså.
Vad är det som jag inte gjort klart? Varför fortsätta jaga? Hatar verkligen sånt. Ge dig för fan..
Ser det ut som om jag skulle vilja ha nåt med dig och göra? Vill inte ha ett förhållande...hur många ggr ska jag behöva säga de. Så snälla sluta försöka köpa mig...bjuda mig på resa till thailand...med herregud...lägg av!
*Irriterad*

Nej, nu ska jag städa lite!

Hörs later!

Hug!
Nepp..nu ska vi äta frukost.
Sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att katten ska heta greta ! :D

2007-06-16 @ 01:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback