Punkare :-)

Småmysig dag.
Varit i höllan, ute och lekt med liam på lekplatsen.
Åkte och handlade...där jag helt plötsligt fick ett ryck.
Jag ska klippa liam på ett sätt som ska synas, som ska lysa....ett sätt jag aldrog tidigare tänkt på.
Nu jevlar, haha.
Så jag gick in på Janne Salongen i Vellinge..
Klipp han si & så sa jag...
JISSES!
Blev helt paff, vi alla blev helt paffa, men fy FAN vad cool han är i frillan. Helt galet asså...SKITCOOLT!!
Alla som sett honm har bara "Wooow, han passar i de...faan vad cool" osv osv.
Det är verkligen döhäfitgt. Men det är en sån frillaman bara gör en gång...för att "pröva", och det växer ju ut väldigt snabbt på honom. Men att ha mig som mamma så händer de sånna saker. Bara roliga saker för de mesta...och detta va kul..*s*

Ni får verkligen inte skratta...ser inte lika bra ut som i verkligheten...så skitcollt e de som sagt :-)
OBS: Färgen är en "duscha ur färg" och när man inte har håret "ståendes" så är det snyggt ändå, haha..men coolare så tycker jag!
Och sen ser han mer "flint" ut än vad han egentligen är.
Önskar ni kunde se det irl ist...ÖVERFETT!
:-D



160766-203

Han gillar det väldigt mkt själv..
Haha..han har ju fääärg i håret...*s*
Min BEJBIII!!

Köre du till Lödde för att visa Alex...som först blev paff, men man vänjer sig snabbt...och jag vet han började gilla de. Fotade honom & allt...får ju passa på. Detta är ju bara engångs sak lixom.
Men kan ni bara tänka er hur snyggt det kommer bli när det växt ut en del..min 3 åring kommer bli en pudding..:-D

Nej, nu ska jag kolla på föräldrafritt med lillsyster och titta på en het ung Tom Cruise *mumma*


Pösselipuss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du e helt galen snäckan!!! men fin blev han :) puss puss

2007-06-29 @ 01:39:53
Postat av: Millia

Fetaste ungen i världen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback