Pengar, pass och packa..

Omg vilken dag.

Är heeeeelt slut och lite till.
Handla, handla, liam gråta, liam trött, handla, stressa, stressa, handla, liam gråta..ont i huvudet. Plus att en massa problem uppstår...AHH..
Kommer hem och där står en kattköpare och väntar på mig.
Hon skulle ha den lilla röda godingen vars tassar är missbildade. *snyfta*
Fick en varm kram och puss av honom sen sa vi snabbt hejdå..GUUUUD vad de kändes rakt in i hjärtat.
AJ! Min lilla tusse...Sen kom där ett par och kollade på den vita/svarta honan som är sååå populär.
Dom ville hämta henne efter resan, så så fick det bli. Och fler katter ska iväg...*sucka*
Imorgon bitti kommer det 2 st som ska hämta dom 2 sista. Den andra röda och den svarta..*GRÅTER*..Mina älsklingar!! Tur att jag ska behålla min lilla flicka..den svart/vit/gråa..*pussa på*
Ja, det va ingen höjdare att lämna ifrån mig dom :-(

Iaf...idag fick jag köpt 3 st linnen till liam och 1 par shorts. Solbrillor och lita annat smått och gott.
Till mig själv blidde de en hot pink tröja..lita ballongtröja. Skiiitsnygg *älska* Sen fick jag även med 2 par korta shorts...ett par oxå där "hot pink" och ett par solgula...så fina e dom. Riktigt snyggt till svarta leggins.
Sen hittade jag även en tubtop, vit. Dock "liite, bara liiite" genomskinlig, men det skadar väl ingen, haha ;-) Och även min underbara cocosparfym fick jag med på listan...*sniffa..mm*
Så nu är väska en bra bit på väg att bli klar. Det är typ bara småsakerna som är kvar, som mobil, laddare, tandborstar och sånt, men det tar man imorogon. De flesta kläderna är på plats iaf.
Pass, pengar &......sprit ;-) Haha, nej skojja. Jo...jag köpte föressten ett sällskaps spel..ett sånt där "mini" TP :-)
Som man får plats med i väskan utan problem. Sen köpte jag (haha tar det stopp) 2 st böcker. Självklart från en av mina favorit författare Kajsa ingemarsson - Inte enklare än så. Och en från JaneGreen - Den andra kvinnan, sen har jag lite annat smått och gott.
Så nu har jag en massa att läsa ;-)

Haha, måste lägga till. Tittar på Talang 2007...haha. Diamond dogs...haha..Omg...;-D

Nu sover mitt hjärta..har varit en lång dag för honom oxå.
Vi e alla trötta coh förväntasfulla inför morgondagen.

Känns som jag glömt en massa, massa...*tänka*..Måste packa i lite tjockare tröjor..man vet inte om de skulle bli kallt en kväll. Ja hörrni...inte lätt att packa till 2 personer..ett barn behöver en väldigt massa saker. Vet inte hur jag ska få plats med allt i väskan..men jag får stampa och hoppa för att lyckas stänga den, hehe. Och det roliga är att man köper såklart hem saker..och det ska oxå få plats.

"My toyota is fantastic"...den fastnar direkt ;-)

Nepp..nu ska jag packa vidare *puh*



Hörs snart igen!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback