Ny säng.

Ska jag fixa till Liam idag.
Är ledig...skönt!

Vill dock ha liam ikväll till imorgon. Igår ville alex ha honom, men va rätt skönt att få sova ut idag faktiskt.
Så ikväll ska jag riva ut hans gamla säng..pappa ska hjälpa mig har jag bestämt, hehe. Och sen sätta in den nya.
Saken är det att den sängen han har nu, är STOR! Den tar typ all rolig lekplats i rummet.
Visst är den fin och så, men som sagt..alldeles för stor har jag insett nu.
Så jag tänkte mer en växa säng lixom. Som inte alls tar stor plats...med tanke på alla leksaker lillen har...och DET är inte lite. *s*
Tror han kommer bli glad att få en ny säng faktiskt :-)

Sitter här nu spritt språngade naken..(skönt) & planerar dagen.
Ska jag kolla efter en säng på blocket eller ska jag köpa en ny?
Får kolla på ikea och se hur pass "dyra" sängarna är. Måste ju ha en madrass oxå. Den som jag har nu, kommer vara helt för stor ju.
Jaja, det löser sig.

Liseberg va lika kul som jag anat. Blöta, svettiga och uppslukade av glädje. Uppswinget är ett MÅSTE för er som ska dit..Jisses!! Haha.

Jag planerar att jag ska hämta liam på dagis efter han sovit middag. Och sen dra till ikea med honom.
För inatt SKA jag ha honom...för får inte träffa honom förrän på söndag igen..*snyft*
Jag ska först och främst bestämma vad jag ska göra...men vet iaf att Alex och Liam ska till osby med alex mamma och tälta. Så träffar honom inte i vilket fall som helst..:-(


Fatta att det snart är midsommar...helt galet. :-)
Det är lixom verkligen sommar ute. Även om vädret inte håller med. Visst är det sol och så, men inte fan är det några 25-30 grader ute. Faktiskt lite småkyligt fortfarande. Tur man har semester dom 2 sista i Juli och 2 första i augusti. *NAJS* Så underbart ljust det är på kvällarna...galet. Jag va väldigt trött igår när jag satt och kollade på "Underbara älskade"...tittade på klockan. 23 nåt va hon. Släckte ner i lägenheten...och jisses, det va fortfarande ljust ute. Kändes dö dumt att lägga sig när det va ljust..men samtidigt skönt på nåt sätt.

Har 3 olika alternativ på midsommar detta året.

1: En fest med min barndomsvän i trelleborg. Grilla och ha trevligt, och sen vidare ut på kvällen.
2: En fest med en vän som kommit ner från sthlm. Träffa alla fd kollegor, festa med vilda männiksor och supa hela natten..hehe (så blir det alltid)
3: Åka upp till ivän med eldar och camilla. Äta gott, dricka, spela kubb, mysa, bada i sjön, och titta på söta pojkar med mamma, Ulf och emely.


HJÄLP!

Vad ska jag göra? =)

Vi får se..


Nepp..nu ska jag ringa alex..måste planera lite. ;-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback