LOVE!

Haha, så gjutet!

Camilla & Eldar är hemma, och ÄNNU fler roliga bilder att skåda. Ska dock få en skiva eftersom det kommer ta timmar att skicka alla bilderna. Men han skickade ett par roliga bilder redan nu.
När vi va på en kvälls show. Det handlade om en Casanova kille som letade efter den perfekta kärleken. Han improviserade en massa om olika kvinnor. Han dansade på "låtsas" med en väldigt lång kvinna, som han inte gillade utan kastade iväg. Sedan blev det en väldigt kort och tjock tjej som han rullade iväg, haha. Han letade och letade och sen blev det en mini person, som han gjorde så roliga saker med att jag nästan kissade på mig. Henne gjorde han såklart av med. Efter ett till par misslyckandes, så hittade han den perfekta tjejen han verkligen ville ha...MIG! (ja just det) :-P Han gick ut i publiken för att hämta lilla oskyldiga mig som satt snällt och skrattade så att tårarna rann. Liiite pinsamt, men ändå så sjukt ball. Att ställas på scen inför typ hela hotellet och bli "uppvisad" från topp till tå. Mina bröst gillade han verkligen och publiken bara skrattade. Rumpan va oxå perfekt för honom..för att inte tala om mitt utseende. Haha fy fan vad jag skrattade. Han gjorde en gest som föreställde att han sprang fram till mig (i slowmotion) och jag spelade såklart med genom att öppna min famn åt honom medan han kom springande mot mig. Väl framme slöt han sig om mig och kramade mig hårt. Och då börjar en klassisk (väldigt bra) ballad spelas, & vi dansade tryckare...väldigt tätt, haha. Liam sprang upp på scenen och skrek efter mig...maaammmaa..haha..alla skrattade och sa "aaaww" när liam gjorde de. Syrran fick hämta ner honom...Åhh mitt älskade hjärta! Efter ca ett varv så började jag känna att han gjorde saker bakom min rygg...haha. Jag misstänkte vad de va, men spelade såklart bara med eftersom det är ju bara en lek. Enligt "leken" var jag hans drömkvinna...MEN som luktade "väldigt" illa, hahahahaha. Alla i publiken såg ju vad han gjorde. Men inte jag. Men som sagt..."kände" när han viftade med händerna. Hihi. Så jag skulle inte va den som va den..så jag bara kände för att göra en "loser" hand i nacken på honom, haha..självklart skrattade alla :-P Han tog t.om sin sko och satte för den på näsan som om de skulle vara friskare luft än mig, hahaha.
Vi dansade lite till...både jag och publiken skrattade som faaan, och efter dansen så började han spruta med doftgott runt mig, haha. Shit vad jag skrattade. Bokstavligt talat pissade jag på mig av skratt. Så jävla kul jag hade.
Satte mig ner hos dom andra och pjäsen fortsatte. Såklart slutade den med att han egentligen va tänd på barntendern som hade hjälpt honom med att hitta alla kvinnorna...han va alltså bög! Haha!
Alltså..den kvällen va heeeelt underbar! :-D

Här är lite bilder..dock i oordning...pga blogg.se inte kan uppnå vad dom sägs kunna..*förbannad*


160766-176

Här har han precis slängt sig i min famn och ska börja dansa ;-)

160766-175

Ni kan bara gissa vad han gör här, haha. Luktar i sin skossa, hehe.

160766-174

Haha.."Loser" :-P

160766-172

Haha...ja fy fan vad kul det va!

image171

Haha. Lille älsklingen vill ha mamma för sig själv! *s*

image170

Dax att börja dansa :-)


Kommer aldrig glömma denna underbara semestern...den första med min första son! :-)


Nu e milla här. Kollar gamla avsnitt av DH..najz! Sett alla hittintills. Uppehåll i amerika, så blir inget mer förrän efter sommaren. Shit vad det sista avsnittet va SJUUUUKT..ni alla kommer bli SÅ chockade..Jisses!


Bara en dag kvar tills KÄRA Lisebeeeerg! *Wiiie*




Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback