Lilla Midsommarafton!

Ska dock jobba ikväll, så hinner inte förbereda så mkt..blä!

Har bestämt mig nu, ska vara vuxen imorgon, hehe. Tråkigt nog blir det inte med min underbara son, men det ska bli kul ändå *s*
Camilla, Eldar & jag ska köra upp på morgonen på fredag. Vi ska ta med egen mat och så, men eftersom jag inte äter nån äcklig sill och sånt skrafs, så blir det lätt för mig...blir nån prinskorv och potatis..och jordgubbar såklart :-P

Syrran ringde nyss. Det blir falsterbo horse show för vår del oxå i år igen.
Oturligt nog så ligger den veckan på min första semvecka. Men känns som de kvittar.
Ska nog ta hela veckan ändå...för det är svinball att jobba där. :-)
Fick oxå reda på att idag ska vi sälja SJUUUUKT mkt..*snark*
Vi är 6 personer till stängning idag...vilket annars är 2 personer. Så ni kan ju bara söfreställa er.
Vill INTE stå i kassan...Örk!

Pappa fixade min bil igår...ÄNTLIGEN hittade vi ut av felet...TACK!
Den har bara stått och haft tråkigt den senaste tiden. Nu har jag äntligen fått skattemärket, och så ska jag byta däck idag, sen kör jag huuur lagligt som helst ;-) Sooom jag saknat min stereo..*s*

Har fått en massa nya bilder från T nu...typ 1000 bilder eller nåt, hehe. :-)

160766-177

Haha, kolla så lilleman ser ut...*asg*


160766-194

Se så underbaaart häärligt det är!

Här kommer även en massa underbara minnen..
Älskar bilderna där jag & syster har brottning i vatnnet...stackars Eldar & Amars axlar, haha :-)

*s*





Ska ner och handla nu...

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle ju haft en bildblogg?

2007-06-21 @ 18:39:03
Postat av: Anonym

Hur fixar jag en sån då?..// Jessie

2007-06-21 @ 21:13:50
Postat av: Anonym

http://bilddagboken.se/ :-)

2007-06-25 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback